ارایه جدیدترین راه حل ها و فناوری های بانکداری الکترونیک

دبیر اجرایی کنفرانس بانکداری الکترویکی مطرح کرد:

بزرگترین و معتبرترین شرکت های ارایه دهنده فناوری های بانکداری الکترویکی با حضور در کنفرانس بانکداری الکترونیکی به عرضه توانمندی های خود خواهند پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک فرنود حسنی دبیر اجرایی این کنفرانس با ذکر این خبر افزود: تا کنون بیش از 15 شرکت بزرگ داخلی و خارجی با قصد ارایه جدیدترین فناوری های الکترونیکی اعلام حضور کرده اند و به زودی شرکت های زیادی به این جمع اضافه خواهند شد.


وی افزود: با توجه به درخواست های مکرر شرکت ها و همچنین ظرفیت علمی کنفرانس در سال جاری افزایش کمی و کیفی مشهودی در برنامه های کنفرانس داشته ایم و طبق برنامه ریزی های انجام شده این کنفرانس در سه روز متوالی از 4 الی 6 مهر ماه 1389 در هتل المپیک تهران برگزار خواهند شد.


حسنی گفت: در کنفرانس امسال علاوه بر تاکید بسیار زیاد بر دستاوردها و فناوری های کاربردی سعی خواهد شد در سه روز کنفرانس سه حوزه تخصصی را پوشش داد به این ترتیب که روز اول بیشتر روی مباحث مدیریتی و راهبردی بانکداری الکترونیکی بحث خواهیم کرد, روز دوم را بیشتر به مباحث فنی به ویژه مباحث امنیت بانکداری اختصاص می دهیم و روز سوم را به مقوله خدمات و کاربردها و مشتری در بانکداری الکترونیکی خواهیم پرداخت.


وی ضمن ابراز خوشحالی از روند استقبال بانک ها و شرکت های فعال در این عرصه افزود :آینده بانکداری در ایران و جهان بر مبنای بانکداری الکترونیکی توسعه خواهد یافت و ما ناچار هستیم هر چه سریعتر ضعف های خود را در این حوزه شناسایی کنیم و بهترین و قوی ترین خدمات را در اختیار مردم قرار دهیم.


جسنی با اشاره به سابقه این کنفرانس در کشور گفت کنفرانس بانکداری الکترونیکی امروز پس از 4 سال تلاش و همکاری همه بانکداران ایران به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای علمی و کاربردی کشور محسوب می شود و ضمن به روز کردن اطلاعات مدیران و متخصصان این حوزه زمینه های بسیار خوبی را برای رقابت و تلاش در جهت رشد بانک ها را فراهم کرده است.
وی در پایان از همه فعالان و صاحب نظران این حوزه جهت حضور فعال در این رویداد بزرگ علمی دعوت کرد.


 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  20