الگو برداری نجم الدبن از برنامه های منطقی؟

جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در سال آینده به ازای هر 10 دستگاه خودروی عرضه شده به بازار داخل یک دستگاه باید به خارج از کشور صادر شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکبراساس آئین نامه وزارت صنایع ومعادن درسال جاری به ازای هر 12 خودرویی که به بازار داخل عرضه می شود، یک خودرو باید به بازار جهانی صادر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد نجم الدین  مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو آئین نامه وزارت صنایع را بسیار مترقی و موثر در پیشرفت صنعت خودرو دانست و گفت: در سال آینده به ازای هر 10 دستگاه خودروی عرضه شده به بازار داخل یک دستگاه باید به خارج از کشور صادر شود.

وی افزود: ایران خودرو برای رسیدن به این هدف، جهش کیفیت و کاهش هزینه را در پیش گرفته تا بتواند با رقبا هماوردی کرده و بازار خود را توسعه دهد.

وی توسعه محصولات و ارایه پلتفرم های جدید را از دیگر راهکارهای رسیدن به این اهداف دانست و گفت: مهم ترین عاملی که ما را در رسیدن به هدفها و خلق و استفاده از فناوری های جدید کمک می کند، نیروی انسانی است. نجم الدین نیروی انسانی را یک مزیت رقابتی مهم در عرصه صنعت و تولید دانست که منشاء تفکر، کارآفرینی، نوآوری و تکامل است.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از برنامه های وسیع برای رشد و تعالی منابع انسانی در این گروه صنعتی خبر داد و گفت: برای این امر، باید در نظامهای ارزیابی عملکرد، جذب نیرو، خاتمه خدمت، مشارکت و پیشنهادها و سایر نظام های توسعه منابع انسانی تجدید نظر شده و بهبودهای لازم به عمل آید.

وی افزود: یک بنگاه اقتصادی برای رسیدن به موفقیت، باید فرصتها و تهدیدهای محیط خود را بشناسد و در راه رسیدن به اهداف خود، از فرصتها بهره گرفته و تهدیدها را دفع کند. نجم الدین عرضه محصولات با کیفیت و بهره وری بالای کار را وظیفه مهم ایران خودرو اعلام کرد.

توجه به صادرات در قالب محصول و تکنولوژی از راهبردهای اصلی منطقی در ایرانخودرو بود.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

41  ⁄  41  =