صرافی بانک ملی ارز مورد نیاز مردم را تامین می کند

محمودرضا خاوری

محمودرضا خاوری اعلام داشت: صرافی بانک ملی ایران بر اساس سیاست های بانک مرکزی کماکان آماده ارائه ارز مورد نیاز مردم می باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مدیر عامل بانک ملی ایران با تکذیب اخبار عدم عرضه ارز توسط صرافی این بانک تاکید کرد: تا رسیدن بازار ارز به نقطه تعادل، صرافی این بانک با هماهنگی بانک مرکزی به عرضه ارز مورد نیاز مردم خواهد پرداخت.


وی با عنوان اینکه تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت منجر به کاهش قیمت ارز گردیده است، افزود: تقاضای موجود در بازار واقعی نبوده و به همین دلیل گذراست که به راحتی کنترل شده است، لذا روند کاهشی قیمت ارز ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه به عرضه سکه طلا در شعب منتخب بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد تعادل در بازار عرضه و فروش سکه های طلا، بانک ملی ایران اقدام به فروش سکه طلا در قطعات یک، نیم و ربع بهار آزادی در شعب منتخب خود نموده است.
خاوری افزود: شعب مرکزی، بازار، فردوسی، سعدی، حافظ، میدان هفتم تیر، میدان امام حسین (ع)، استاد معین، کاشف و اسکان در سطح استان تهران به عرضه سکه طلا مبادرت می کنند. همچنین شعب کرج، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرمانشاه، اهواز، ساری، کرمان، زاهدان و همدان نیز با عرضه سکه طلا در سایر نقاط کشور نیاز مردم مناطق یاد شده را به این نوع سکه ها برطرف می نمایند.
به گفته وی عرضه سکه در شعب مذکور از ساعت 10 تا 14 هر روز صورت می گیرد.
خاوری ادامه داد: بانک کارگشایی نیز که از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است به طور روزانه اقدام به حراج سکه می نماید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  1  =