بازنشستگی در مشاغل زیان آور ابلاغ شد

مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی مصوبه دولت در خصوص بازنشستگی پیش از موعد کارگران دستگاههای اجرایی در مشاغل سخت و زیان آور را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

مدیر عامل صندوق تامین اجتماعی مصوبه دولت در خصوص بازنشستگی پیش از موعد کارگران دستگاههای اجرایی در مشاغل سخت و زیان آور را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا ، کلیه کارگران موضوع قانون نحوه بازنشستگی جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و معلولین عادی و شاغلین مشاغل سخت و زیان آور مصوب 1367 و اصلاحات بعدی آن که شاغل در دستگاه‌های اجرایی (وزارتخانه‌ها ، موسسات و شرکت‌های دولتی ، شهرداری ها، با نک‌ها و سازمان‌های که شمول حکم بر آنها مستلزم ذکر نام است ) می‌باشند قابل طرح در کمیته‌های بدوی و تجدیدنظر استانی بوده و در مورد بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور مشمول تبصره (2) الحاقی به ماده (76) قانون و آیین نامه مربوطه با رعایت سایر مقررات جاری خواهند بود.

لازم به ذکر است درخواست بازنشستگی کارمندان و سایر کارکنان دستگاه‌های اجرایی مذکور که مشمول قانون کار نبوده و دارای آیین‌نامه استخدامی خاص می‌باشند، می‌بایست همچنان بر مبنای تبصره (2) ماده (1) آئین‌نامه اجرایی قانون اصلاح قانون نحوه بازنشستگی جانبازان اتقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و معلولین عادی و حوادث ناشی از کار و شاغلین مشاغل سخت و زیان آور مصوب 1385 هیات وزیران مورد رسیدگی قرار می ‌گیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  27