تشکیل هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری پست‌بانک

طی احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آقایان غلامرضا کاتب و علی نعمتی از اعضای هیأت مدیره پست‌بانک و علیرضا مشایخ، عباس پیرایی و سیدحسین‌ حسین‌زاده به عنوان اعضای هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری خاص پست‌بانک منصوب شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک ایران هیأت مذکور در راستای رسیدگی به تخلفات اداری خاص کارکنان پست‌بانک و بهسازی و سالم‌سازی محیط اداری تشکیل گردیده است.


بنابراین گزارش در اولین جلسه هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری که به ریاست  عبداللهیان نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئول دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری این وزارت تشکیل شد، ضمن تشریح وظایف قانونی و تأکید بر تبعیت اعضای هیأت از قانون، آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی رسیدگی به تخلفات اداری،‌ نسبت به تعیین رییس، نایب رییس و دبیر هیأت مذکور اقدام شد.


در این جلسه براساس رای گیری از اعضاء آقایان:‌غلامرضا کاتب به عنوان رییس،‌علی نعمتی به عنوان نایب رییس و علیرضا مشایخ به عنوان دبیر هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری خاص کارکنان پست‌بانک ایران انتخاب شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  −  94  =