تسهیلات بانک تجارت برای ۲۴۸ هزار دستگاه وسائط نقلیه عمومی

بانک تجارت در اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها و به منظور کمک به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کشور به 248 هزار نفر از مالکین وسائط نقلیه عمومی شامل اتوبوس های شهری و بین شهری ، مینی بوس و کامیونت شهری بالغ بر 1532 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می کند .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک

روابط عمومی بانک تجارت با اعلام این خبر افزود : به موجب تفاهمنامه امضاء شده میان این بانک و ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور کلیه دارندگان اتوبوس های شهری و بین شهری ، مینی بوس و کامیونت شهری می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک تجارت تسهیلات فوق را دریافت نمایند . در اجرای این تفاهمنامه مبلغ ده میلیون ریال تسهیلات به اتوبوس های شهری ، مبلغ هشت میلیون ریال به دارندگان اتوبوس بین شهری ، مبلغ شش میلیون ریال به دارندگان مینی بوس و مبلغ پنج میلیون ریال تسهیلات برای دارندگان کامیونت شهری در نظر گرفته شده که مجموع این تسهیلات به 248 هزار وسائط نقلیه فوق به 1532 میلیارد ریال بالغ می شود .

در این خبر آمده است : کلیه دارندگان وسائط نقلیه مذکور که شماره کارت هوشمند سوخت (
Pan) آنها از سوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور به بانک تجارت اعلام شده باشد می توانند برای تشکیل پرونده با در دست داشتن مدارک لازم شامل تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی و ضامن ، تصاویر کارت مشخصات وسیله نقلیه ، سند مالکیت خودرو و کارت سوخت به نزدیکترین شعبه بانک تجارت مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است مشمولین این طرح می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی
www.tejaratbank.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  4