پیام دکتر افضلی مدیرعامل پست بانک به همکارانش

متن کامل پیام دکتر افضلی ریاست هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک به همکاران به شرح زیر می باشد:

همانگونه که استحضار دارید طی روزهای گذشته اقداماتی از طرف وزارت محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری دوباره مجمع عمومی بانک و نیز تغییر مدیر عامل و دو تن از اعضای هیأت مدیره بانک بعمل آمد که کلیه این اقدامات از سوی مراجع ذیصلاح و نیز بسیاری از اعضای مجمع قبلی از جمله وزارت امور اقتصادی و دارائی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان حسابرسی بعنوان بازرس قانونی بانک، سازمان بورس اوراق بهادار، سازمان خصوصی سازی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و حتی شرکت مخابرات ایران غیر قانونی تشخیص داده شده و بر عدم برگزاری دوباره مجمع عمومی با ترکیب اساسنامه قبلی و نیز ادامه کار اینجانب و سایر اعضای هیأت مدیره بانک تأکید کرده اند و آنها را در مقابل مراجع قانونی، اشخاص ثالث و امور داخلی بانک مسئول و پاسخگو دانسته اند. از اینرو اینجانب و اعضای هیأت مدیره یاد شده با قوت و قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد. از اینرو خواهشمند است :
1- در هر شرایطی حفظ آرامش بانک از اوجب واجبات است چرا که حیات بانک به اعتماد مشتریان بستگی دارد و اعتماد مشتریان به بانک نیز صرفاً از طریق حفظ آرامش میسر است.
2- وظیفه اصلی همه ما، تمرکز بر انجام وظایف اصلی یعنی خدمت به مشتری است. نباید اجازه دهید مسائل حاشیه ای امور اصلی بانک را تحت تأثیر خود قرار دهد که این موضوع می تواند بر روند رو به حرکت بانک ضربات مهلکی بزند.
امید است با حل موضوع از مراجع و روشهای قانونی، پست بانک ایران به پیشتازی خود در عرصه خدمات رسانی به محرومان و روستائیان کماکان ادامه دهد. انشا

*محمود افضلی
رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  +    =  58