بانک پاسارگاد، بانک سال ۲۰۱۰ایران شد

بانک پاسارگاد از سوی نشریه معتبر بنکر به عنوان بانک سال 2010ایران برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک جایزه THE BANKER و تقدیر نامه بنکردر تاریخ دوم دسامبر 2010 مصادف با یازدهم آذرماه سال جاری به مجید قاسمی، مدیر عامل بانک پاسارگاد اهدا شد.بانک پاسارگاد از جمله بانکهای خصوصی کشور است که در آذرماه سال 1384 همزمان با میلـاد حضرت امام رضا (ع) فعالیت خود را آغاز کرد و در طول عمر کوتاه فعالیت خود توانسته است در سطح داخلی و بین المللی عملکرد درخشانی در حوزه بانکداری از خود به نمایش بگذارد.

نخستین شعبه این بانک در خراسان رضوی و در شهر مشهد در جوار بارگاه امام رضا (ع) افتتاح گردید. مقامات بانک پاسارگاد در آغاز فعالیت خود اعلـام داشتند که با امام رضا (ع) عهد و پیمان بسته اند و به عنوان بانک رضوی آغاز به کار می کنند.

بانک پاسارگاد در این مدت کوتاه رکوردهای بانکداری پیشرفته را یکی پس از دیگری به دست آورده که از جمله آنها میتوان به این موارد اشاره کرد: افزایش سرمایه تا مبلغ 23100میلیارد ریال، راه اندازی بانکداری مجازی و تهیه و عملیاتی کردن کربنکینگ مستقل برای اولین بار، کسب رتبه برتر در مدیریت مالی، دریافت تندیس زرین قهرمانان صنعت، کسب رتبه اول در شاخص جذب منابع در بین بانکهای خصوصی کشور و در شاخص اعطای تسهیلـات به بنگاههای اقتصادی تولیدی، صنعتی، معدنی، مسکن و اشخاص حقیقی، کسب رتبه اول در ارایه خدمات و حفظ حقوق مشتریان، دریافت لوح کارآفرین برتر، اشتغال زایی برای بیش از 6500 تن از جوانان کشور، دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان، توفیق در برگزاری دوره‌هـای آموزش بانکداری الکترونیک در شعبه‌هـا، نهادها، سازمانها و مراکز آموزشی و عملیاتی کردن 236 شعبه در این مدت کوتاه است که همه این موارد را مدیون لطف امام رضا (ع) به این بانک میدانند. همچنین بانک پاسارگاد توفیق حضور در صنایع و معادن مادر کشور و توسعه آنها را داشته است صنایعی چون: پتروشیمی، سیمان، برق، فولـاد و سد سازی. به علـاوه این بانک حمایت از محیط زیست، هنرمندان، دانشگاهیان و منتخبین کنکور را سرلوحه خود قرار داده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  +    =  79