شعب بانک اقتصادنوین آماده افتتاح حساب قرض‌الحسنه

پروانه ها دوباره پرمیگیرن

علاقه‌مندان حضور در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور با افتتاح حساب یا افزایش موجودی شانس خود برای برنده شدن جوایز این دوره افزایش دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، همانند دوره‌های گذشته هر 50 هزار ریال در هر روز یک امتیاز و موجودی 200 هزار ریالی پیش شرط حضور در قرعه کشی خواهد بود ضمن اینکه امتیازدهی به موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز از ابتدای خردادماه سال جاری آغاز و تا پایان اردیبهشت‌ماه 1390 ادامه خواهد داشت.


99 دستگاه خودروی سواری مزدا 2، 199 فقره اوراق سرمایه‌گذاری، 299 دستگاه رایانه همراه، 399 فقره محصولات بیمه‌ای، 499 کمک هزینه سفر زیارتی، 599 فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی و میلیاردها ریال جوایز نقدی یک میلیون ریالی، پانصد هزار ریالی و دویست هزار ریالی از جمله جوایز در نظر گرفته شده برای سپرده‌گذاران نیک‌ اندیش این بانک در پنجمین مرحله از قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز است.


شایان ذکر است از محل سپرده‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز مشتریان نیک اندیش این بانک، نخستین مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای چاه تلخ بوشهر در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و اقدامات لازم برای احداث مدرسه دوم بانک نیز در حال انجام است.
پنجمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب‌هاب قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین بهار سال آینده برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  29  =  38