افزایش سهم بانک در اقتصاد از مهم ترین برنامه های راهبردی بانک رفاه

مدیر عامل بانک رفاه تاکید کرد :

حضور گسترده و موثر در بازار و افزایش سهم بانک در اقتصاد کشور از برنامه های اصلی و راهبردی بانک رفاه در سالجاری و طی 5 سال آینده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سید ضیاء ایمانی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک رفاه با اعلام این مطلب در اولین همایش سراسری مدیران صف و ستاد این بانک در سالجاری و گفت: برای افزایش سهم فعلی بانک و حضور موثرتر در بازار، تجهیز، تخصیص بهینه مصارف و سودآوری بیشتر از اولویت های اصلی بانک است.
رییس هیات مدیره بانک رفاه مشتری مداری را در افزایش سهم بازار موثر دانست و افزود: منابع انسانی مهم ترین سرمایه بانک رفاه است و با اتکاء به آن بوده که این بانک طی سال های اخیر در بحث تکریم مشتریان همواره سرآمد نظام بانکی کشور بوده است.
ایمانی بر توسعه بانکداری الکترونیک تاکید و تصریح کرد: در بانکداری نوین یکی از اصلی ترین ابزار رقابت، خدمات الکترونیک است که تلاش می کنیم با فراهم کردن زمینه و بستر مناسب سخت افزاری و نرم افزاری، بانکداری اینترنتی را توسعه و گسترش دهیم.
مدیر عامل بانک رفاه با تشریح مهم ترین دستاوردهای این بانک در سال 1389، افزایش سرمایه تا میزان چهار هزار میلیارد ریال و خصوصی شدن بانک رفاه بر اساس اصل 44 قانون اساسی را دو خواسته مهم بانک مرکزی ج.ا.ا و شورای پول و اعتبار خواند که بخش اعظم آن تحقق یافته است.
وی افزود: با تصویب اساسنامه جدید، این بانک متعلق به صندوق تامین اجتماعی است و مدیر عامل این صندوق ریاست مجمع بانک رفاه را عهده دار خواهد بود. ضمن اینکه مجامع مربوط به سال های 87 و 88 طی سال گذشته برگزار شد.
رییس هیات مدیره بر اجرای بانکداری اسلامی بر مبنای عقود اسلامی تاکید کرد و افزود: سعی خواهیم کرد در چارچوب بانکداری اسلامی و بدون ایجاد شبهه گام برداریم.
بهسازی و بهبود شبکه شعب، توجه به مسائل نظارتی بانک به ویژه در مباحث نرم افزاری ، تعامل با سهامداران و برقراری تعامل منطقی با صندوق تامین اجتماعی ، ایجاد گروه های مالی در بخش های بیمه، خدمات و لیزینگ از دیگر برنامه های راهبردی بانک رفاه است که مدیر عامل بانک در سخنان خود به آنها پرداخت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

46  −    =  39