رییس جمهور از مسوولان و کارکنان بانک مسکن تقدیر کرد

رییس جمهور با حضور درمراسم افتتاح پروژه 1612 واحدی مسکن مهر استان ‌ایلام طی سخنانی از مسوولان و کارکنان بانک مسکن تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری در مراسم افتتاح همزمان یک هزار و 612 واحد مسکن مهر کارکنان دولت شهر‌ایلام با بیان‌اینکه همه تلاش دولت‌این است که تا سال 92 پرونده بی مسکنی در کشور بسته شود ، اظهار داشت:‌ایجاد اشتغال پایدار یکی از برنامه‌های مهم دولت در سال جاری است.

براساس این گزارش، وی که در جمع مردم و مسوولان استان ‌ایلام سخن می‌گفت، با تقدیر از همه کسانی که در بخش مسکن مهر فعالیت دارند، از عملکرد بانک مسکن تقدیر کرد و بیان داشت: دولت برنامه‌ها و گام‌های بزرگی در زمینه تحقق عدالت و رفع محرومیت در جامعه برداشته که توسعه زیرساخت‌ها یکی از مهم ترین ‌این برنامه‌ها می‌باشد و از سال گذشته توجه ویژه‌ای به آن شده است.

رییس جمهور با اشاره به‌اینکه امسال نیز در مجموع 47 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای تحقق‌این موضوع و‌ایجاد زیرساخت‌ها اختصاص یافته است ، گفت: اختصاص‌این میزان اعتبار به برنامه‌های زیربنایی از سوی دولت بی نظیر است و در گذشته بی سابقه بوده است.

در ادامه‌ این مراسم علی نیکزاد ، وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به جدیت درادامه طرح مهر و تقدیر از تعامل مسوولان استان ‌ایلام به‌خصوص بانک مسکن در پیشبرد اهداف دولت به دلیل پرداخت به موقع تسهیلات، گفت: امسال 2 میلیون و 600 هزار واحد مسکن مهر در کشور احداث می‌شود.

نیکزاد ادامه داد: طی یک سال گذشته در مجموع یک میلیون واحد مسکن مهر در کشور احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: در استان‌ایلام 26 هزار واحد مسکن مهر در دستور کار قرار دارد که‌این واحد‌ها به زودی افتتاح و در اختیار مردم قرار می‌گیرند.

نیکزاد در پایان گفت: کنترل قیمت‌ها ، کاهش تقاضا ،‌ایجاد امید و نشاط ، کاهش جرایم ، کاهش قیمت زمین و مسکن ، کاهش مصرف انرژی، ارتقای کیفیت ساخت و صدور خدمات مهندسی از جمله مزایای طرح بزرگ مسکن مهر در کشور است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1