کتاب بازاریابی خدمات مالی منتشر می شود

اثری از پروفسور استعلامی

مرکز بازاریابی خدمات مالی، بزودی ترجمه کتاب بازاریابی خدمات مالی، اثر پروفسور هومن استعلامی از اساتید به نام بازاریابی دانشگاه فوردهام آمریکا را منتشر می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این کتاب که در سال 2007 در آمریکا به چاپ رسیده و به سفارش مرکز بازاریابی خدمات مالی توسط نویسنده برای استفاده بیشتر خوانندگان ایرانی، باز نویسی شده است، در یازده فصل به بررسی فرایند بازاریابی خدمات مالی می¬پردازد.

 در این کتاب سعی گردیده جنبه های کاربردی بازاریابی خدمات مالی با ساختاری منسجم به خوانندگان آموزش داده شود. در سه فصل نخست کتاب، موضوعات مرتبط با جنبه¬های روانی فرایند تصمیم¬گیری توسط مشتریان خدمات مالی و نیز استراتژی¬های ارزیابی خدمات مالی از سوی مشتریان ارائه گردیده است.


با توجه به این مباحث، ساختار کتاب بر اساس دیدگاه مشتریان نسبت به خدمات مالی بنیان نهاده شده است. چهار فصل بعدی کتاب به تشریح موضوعاتی مانند قیمت¬گذاری، تبلیغات، توزیع و توسعه محصولات مرتبط با خدمات مالی اختصاص یافته است. در فصل¬های هشتم و نهم به روش¬های بخش¬بندی مشتریان و نیز کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان در حوزه خدمات مالی پرداخته شده و در فصل دهم نیز نقش آئین¬نامه¬ها و قوانین مرتبط بر بازار خدمات مالی مورد بررسی قرار گرفته است.  کتاب با ارائه یک چارچوب جهت شناخت استراتژی-های مورد استفاده در بازاریابی موفق خدمات مالی به پایان می¬رسد.


در این کتاب که با هدف بهبود بازاریابی خدمات مالی نگاشته شده است، انواع مدل¬های تئوریک و کاربردی مناسب و همچنین مثال های عملی متعدد ارائه شده است و به همین دلیل می¬تواند به ¬عنوان منبع درسی معتبر در دانشگاه¬ها تدریس شده و به¬ لحاظ طرح مباحث نظری و تئوریک و بررسی جنبه¬های عملی بازاریابی خدمات مالی، برای مدیران و کارشناسان سازمانهای ارائه کننده خدمات مالی، بویژه بانکها، شرکت های بیمه، شرکت ها و کارگزاریهای بورس و موسسات سرمایه گذاری قابل استفاده می باشد.


خاطرنشان می شود کتاب مذکور توسط غلامعباس افشار مدیر مرکز بازاریابی خدمات مالی و علی سلیمانی بشلی مسئول بخش امور بین الملل این مرکز ترجمه شده و بزودی به زیور طبع آراسته خواهد شد.


مرکز بازاریابی خدمات مالی، بعنوان نخستین مرکز تخصصی ارائه کننده بازاریابی مالی در ایران، ترجمه و انتشار حداقل سه کتاب دیگر در زمینه بازاریابی خدمات مالی را در دست اقدام دارد که به زودی اطلاعات آنها به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

علاقمندان می توانند مراتب را از طریق مراجعه به وب سایت مرکز به نشانی www.FSMcenter.com پیگیری نموده و پس از انتشار نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1