مجمع بانک ۴۰ روز زودتر از سال گذشته

عضو هیات مدیره بانک ابراز داشت: با تدوین برنامه زمان بندی در سال 1389 و اجرای آن و با همکاری و تلاش همه جانبه بخش های مختلف بانک امسال مجمع بانک 40 روز زودتر از سال گذشته و قبل از اتمام زمان قانونی برگزار شد که این افتخاری برای بانک است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  جمال دامغانیان در نشست مشترک با مسئولان بخش مالی و همچنین مدیران عامل شرکت های تابعه بانک که با هدف تهیه صورت های مالی تلفیقی میان دوره ای منتهی به 31/6/1390 برگزار شد، گفت: ارائه به موقع گزارش صورت های مالی و گزارش تلفیق باعث شد کارنامه عملکرد بانک ملی ایران در سال 89، شفاف­تر و مطلوب­تر ارائه شود که مورد تقدیر صاحب سهم و تمامی اعضای مجمع قرار گرفت.


وی با تاکید بر لزوم ارائه به موقع صورت های مالی گفت: اگر صورت های مالی  میان دوره ای  به موقع ارائه گردد، فرصت کافی در اختیار مدیریت بانک جهت رفع اشکالات به منظور دستیابی به اهداف و اصلاح نسبت ها و بهبود ساختار مالی تا پایان سال وجود خواهد داشت.


آقای دامغانیان با تقدیر از تلاش مسئولان مربوطه جهت ارائه به موقع و مطلوب صورت های مالی سال 89 به مجمع عمومی اظهار داشت: خوشبختانه کارنامه عملکرد بانک ملی ایران در سال 89 نشان داد که این بانک علاوه بر انجام مسئولیت خود به عنوان امانتدار صاحبان سهام، رسالت خود در جهت خدمت رسانی به اقشار مختلف را نیز به خوبی انجام داده است. در حقیقت در پیاده سازی طرح های مالی و اقتصادی دولت ردپای بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام به چشم می خورد.


به گفته وی اصلاح ساختار سازمانی و سرمایه انسانی، نظام بازرسی مطلوب، نظارت بر منابع و مصارف، تلاش ها در جهت جلوگیری از پول شویی، ارتقای سلامت اداری، رشد سپرده ها، استحکام بنیه مالی بانک، شفاف سازی و ساماندهی مطالبات معوق و ساختار مالی مطلوب از جمله مواردی بود که در جلسه مجمع بانک ملی ایران مورد توجه و تقدیر اعضا قرار گرفت.


آقای دامغانیان در ادامه خواستار تلاش و همکاری شرکت های تابعه جهت ارائه صورت های مالی میان  دوره ای تلفیقی ظرف دو ماه آینده شد و تغییر سال مالی شرکت های تابعه را به عنوان یک راهکار عملی اعلام و از مدیران شرکت ها درخواست نمود تا این موضوع را به عنوان یک اولویت کاری در برنامه های خود لحاظ نمایند.


وی در پایان از برگزاری مجمع عمومی داخلی و رسیدگی به عملکرد واحدها به صورت مستقل برای 4 واحد بانک در تهران و 2 واحد در استان ها ظرف سال جاری خبر داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄  8  =