شعب PLS بانک ملی به ۴۰۰ شعبه افزایش می یابد

عضو هیات مدیره بانک ملی ابراز امیدواری کرد با رسیدن شمار شعب مجری طرح بانکداری مشارکتی به 400 شعبه، بانک ملی ایران بتواند گام های خوبی را برای جذب سرمایه های مردم در طرح های مختلف و تامین بودجه مورد نیاز برای شروع و تکمیل طرح های بزرگ کشور بردارد

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  منصور خاکی عضو هیات مدیره بانک ملی با حضور در شعب سعدی و بازار این بانک  که از جمله شعب اجرا کننده طرح بانکداری مشارکت در سود و زیان (PLS) هستند ضمن نظارت بر روند اجرای این طرح با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار و گفت و گو کردند.

 خاکی در این دیدارها با بیان اینکه بانک ملی ایران در اجرای طرح PLS پیشرو بوده است از کارکنان و دست اندرکار این طرح خواست تا برای موفقیت این طرح تمامی تلاش خود را به کار گیرند.


وی با اشاره به این که طرح PLS اولین بار در کشور توسط بانک ملی ایران اجرا می گردد خاطر نشان کرد: موانع و مسائل احتمالی پیش روی اجرای این طرح با قید فوریت به مدیریت بانک منعکس گردد تا در اجرای این طرح وقفه ای ایجاد نشود.


عضو هیات مدیره بانک ملی در بخشی از  سخنان خود معرفی کامل این طرح به مشتریان را ضروری توصیف و عنوان کرد : آشنایی مشتریان اعتباری بانک و مشارکت آن ها با این طرح می تواند به شکوفایی چرخه اقتصادی کشور منجر شود.


وی در پایان ابراز امیدواری کرد با رسیدن شمار شعب مجری طرح بانکداری مشارکتی به 400 شعبه، بانک ملی ایران بتواند گام های خوبی را برای جذب سرمایه های مردم در طرح های مختلف و تامین بودجه مورد نیاز برای شروع و تکمیل طرح های بزرگ کشور بردارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  3  =