خرید تلفنی بلیط اتوبوس با کارت های بانکی

فرهاد صالحیان مدیرکل پایانه‌های استان تهران از انعقاد تفاهمنامه‌ با بانک صادرات برای خرید تلفنی بلیت اتوبوس بین شهری از طریق کارت شتاب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک وی با اشاره به این نکته که خرید تلفن به صورت اینترنتی هزینه‌هایی نظیر هزینه مصرف سوخت و حمل و نقل نخواهد داشت، افزود: در واقع این سیستم خرید بلیت مانع ایجاد آلودگی زیست‌محیطی و افزایش مصرف سوخت و صرف بنزین خواهد شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران اظهار داشت: درهماهنگی با ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مقرر شده است در ازای خرید بلیت به صورت اینترنتی، تلفنی و پیامکی درصدی تخفیف به خریداران ارائه شود و مابه‌التفاوت این قیمت از محل درآمد‌های حاصل از آزادسازی قیمت‌ حامل‌های انرژی پرداخت شود.

صالحیان تصریح کرد: در این باره وعده‌هایی از سوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت ارائه، اما هنوز اجرایی نشده است.

مدیرکل پایانه‌های استان تهران با بیان اینکه سیستم خرید تلفنی بلیت برای اولین بار در استان تهران به عنوان پایلوت راه‌اندازی می‌شود، اضافه کرد: ‌بانک صادرات ایران مکلف شده است که در این‌باره تبلیغات رسانه‌ای را انجام دهد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان تهران با اشاره به اینکه سیستم خرید تلفنی بلیت اتفاقی مهم در مجموعه حمل و نقل است، خاطر نشان کرد: توافقات در مرحله نهایی قرار دارد و تا هفته دولت استفاده کنندگان از سیستم حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند از طریق تلفن‌بانک اقدام به خرید بلیت اتوبوس کنند‌.‌

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  3