ارسال پرسشنامه به جای انجام مصاحبه برای تایید صلاحیت مدیران بانکی

خاوری تشریح کرد:

رئیس شورای عالی هماهنگی مدیران عامل بانکهای دولتی از ارسال پرسشنامه‌هایی توسط بانک مرکزی برای مدیران بانکی خبرداد و گفت: بانک مرکزی از فعالیت مدیران واجد شرایط در نظام بانکی کشور استقبال و این افراد را تائید می‌کند، افرادی هم که واجد شرایط نباشند، به نحو مقتضی این موضوع به اطلاع آنها خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمودرضا خاوری به مهر تائید صلاحیت هیئت مدیره بانکهای دولتی و خصوصی توسط بانک مرکزی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تائید صلاحیت و بررسی تخصص و تجربه مدیران نظام بانکی را تائید می کنم.


رئیس شورای عالی هماهنگی مدیران عامل بانکهای دولتی با تاکید بر اینکه اما بانک مرکزی باید از این ابزار به درستی و با شیوه های صحیح بهره برداری کند تا اثر بخش باشد، تصریح کرد: تصور نمی کنم که هیچ یک از مدیران نظام بانکی با تائید صلاحیت بانک مرکزی مخالفت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از سرمایه موجود در بانکها متعلق به سهامداران و بخشی سپرده های مردمی و متعلق به آنها است، اظهارداشت: براین اساس بانکها باید توسط افراد دلسوز و امین مردم و همچنین مدیرانی که صرفه و صلاح سپرده گذاران را مد نظر داشته باشند اداره شود.


خاوری تاکید کرد: ایجاب می کند که بانک مرکزی در آغاز فعالیت یک بانک و یا یک مدیر بانکی  از ابزار تائید صلاحیت به درستی استفاده کند.


وی از ارسال پرسشنامه هایی توسط بانک مرکزی برای مدیران نظام بانکی خبرداد و بیان کرد: بانک مرکزی این پرسشنامه ها را قطعا بررسی می کند و با معیارهای یک مدیر بانکی تطبیق می دهد.


رئیس شورای عالی هماهنگی مدیران عامل بانکهای دولتی با بیان اینکه قطعا بانک مرکزی از فعالیت مدیران واجد شرایط در نظام بانکی کشور استقبال و این افراد را تائید می کند، عنوان کرد: افرادی هم که واجد شرایط نباشند، بانک مرکزی به نحو مقتضی این موضوع را به اطلاع آنها خواهد رساند.

پیش از این بانک مرکزی برای تاییدصلاحیت مدیران بانکی از آنها خواسته بود برای انجام مصاحبه به بانک مرکزی مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =