اعلام آمادگی بانک توسعه صادرات برای حمایت از صادرکنندگان طلا

وکیلی خبر داد:

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران در جمع هیات رئیسه اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی از آمادگی این بانک برای تامین مالی صادرات طلا، جواهر و سنگ های قیمتی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این خبر را بهمن وکیلی در نشستی که با حضور اعضای هیات رئیسه اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی برگزار شد، اعلام کرد.


وی در این نشست که در محل بانک توسعه صادرات ایران برگزار گردید، با اشاره به این نکته که وظیفه بانک توسعه صادرات ایران حمایت از صادرات است و همه بخش های صنعت، خدمات و کشاورزی باید از آن بهره مند شوند، خواستار آن شد تا زمینه های همکاری بانک با اتحادیه فوق طی نشست های کارشناسی دو جانبه مورد بررسی کامل قرار گیرد.


بهمن وکیلی همچنین آمادگی بانک توسعه صادرات ایران را به منظور امضای یادداشت تفاهم همکاری با اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی ابراز داشته و مقرر شد که پس از تهیه چارچوب ها و دستورالعمل های مورد نیاز، یادداشت تفاهمی تهیه و به امضای طرفین برسد.


این جلسه  با حضور نایب رئیس و اعضای هیات مدیره اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی برگزار شد.


فرشید امیریان نایب رئیس اتحادیه مذکور در گزارشی وضعیت تولید کنندگان و صادرکنندگان طلای ایران را تشریح کرد و گفت: بانک توسعه صادرات ایران حمایت های خود را از صادرکنندگان طلا و جواهر و سنگ های قیمتی افزایش داده تا سهم بیشتری از بازار جهانی این صنعت نصیب صادرکنندگان ایرانی شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =