بانک توسعه صادرات، پیگیر تأمین مالی پروژه های نیمه تمام در خارج از کشور

با دستور وزیر اقتصاد:

به دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی، دبیرخانه تأمین مالی پروژه های تجاری و فنی مهندسی‌خارجی با مشارکت وزارتخانه ها و دستگاه‌های ذیربط دربانک توسعه صادرات ایران ایجاد و اولین جلسه آن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، این دبیرخانه با هدف بررسی طرح های سرمایه گزاری جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور که دارای مشکل تأمین مالی می باشند ایجاد شده و قرار است با مشارکت صندوق ضمانت صادرات، سازمان سرمایه گزاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، صندوق توسعه ملی و همچنین وزارتخانه ها و دستگاههای مرتبط پروژه‌هایی را که دولت در خارج از کشور تعهد تأمین مالی آن را بر عهده گرفته، پیگیری و عملیاتی نماید.

در اولین جلسه ای که در ساختمان مرکزی بانک توسعه صادرات به ریاست آقای بهمن وکیلی مدیر عامل این بانک برگزار شد درخصوص تأمین مالی پروژه هایی از جمله احداث پالایشگاه، تکمیل و اجرای پروژه های آب و برق، سیمان و پتروشیمی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

اعضای جلسه دیروز نمایندگان معرفی شده از سوی وزرای نفت، نیرو، امورخارجه، صنعت و معدن و تجارت، سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، صندوق ضمانت صادرات ایران و مدیر عامل شرکت های فنی مهندسی ایرانی اجراء کننده طرح ها و پروژه های فوق و همچنین برخی از مدیران بانک توسعه صادرات ایران بودند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄    =  10