نرخ سکه در بانک ها ۵۱۷ هزار

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز – یکشنبه – در شعب بانکی فروشنده سکه با قیمت بی سابقه 517 هزار و 920 تومان فروخته شد که در مقایسه با دیروز 23 هزار و 920 تومان گران تر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک رئیس یکی از این شعب ، در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا ، نرخ امروز نیم سکه را هم در شعب فروشنده سکه با 111 هزار و 960 تومان افزایش نسبت به دیروز 258 هزار و 960 تومان اعلام کرد.


صدقی قیمت امروز ربع سکه را نیز در این شعب 133 هزار و 640 تومان اعلام و اضافه کرد: این رقم در مقایسه با دیروز سه هزار و 640 تومان افزایش نشان می دهد.


بانک مرکزی، نرخ سکه ها را هر روز با توجه به قیمت جهانی طلا محاسبه و اعلام می کند.


رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر هم در مصاحبه با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه قیمت طلا در هر کشوری به بهای جهانی آن وابسته است گفت: تداوم رکود اقتصادی اروپا و آمریکا و تورم ناشی از آن در بازارهای جهانی از علل این افزایش است.


آقای کشتی آرای افزود : به همین علل تقاضا برای خرید طلا در بازارهای جهانی و در نتیجه قیمت آن در بازارهای خارجی و داخلی به شدت افزایش یافته است.


سکه ها در شعب منتخب بانک ملی از ساعت 8 تا 13 عرضه می شود و هر نفر می تواند با ارائه کارت ملی حداکثر پنج قطعه از آن را از این شعبه ها بخرد.
اسامی شعب فروشنده سکه در سایت اینترنتی بانک ملی به نشانی WWW.BMI.IR در دسترس است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =