دوره عالی MBA بازاریابی خدمات مالی برگزار می شود

با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی؛

مرکز بازاریابی خدمات مالی با همکاری سازمان مدیریت صنعتی دوره عالی MBA بازاریابی خدمات مالی را با دو گرایش بازاریابی خدمات بانکی و بازاریابی خدمات بیمه برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این دوره‌ها با هدف افزایش دانش و مهارت مدیران و کارشناسان بانکها، موسسات مالی و اعتباری و شرکتهای بیمه با مباحث راهبردی و بازاریابی در محیط خدمات مالی و آشنایی با مدل‌ها، تکنیک‌ها و الگوهای مختلف در زمینه توسعه بازار خدمات مالی در سطوح راهبردی، مدیریتی و عملیاتی برگزار می شود.  


مطالب اصلی دوره شامل مباحث کاربردی در کنار مفاهیم نظری پایه و نوین خواهد بود. برنامه دوره‌ها شامل 40 واحد پایه و تخصصی است که حداکثر ظرف مدت 5/2 سال به پایان خواهد رسید. کلاس‌های این دوره‌ها عمدتاً در روزهای پایانی هفته و در مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.


در پایان این دوره به دانش آموختگانی که دوره را با موفقیت به اتمام برسانند از سوی سازمان مدیریت صنعتی و مرکز بازاریابی خدمات مالی گواهینامه دوره MBA گرایش بازاریابی خدمات بانکی/ بیمه اعطاء خواهد شد که ارزش تخصصی و حرفه‌ای دارد.

شرایط شرکت‌کنندگان برای ثبت نام در این دوره‌ها دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس، حداقل 3 سال تجربه کاری در امور بانکی/ بیمه، و پذیرفته شدن در آزمون و مصاحبه ورودی می‌باشد. خاطرنشان می¬شود آزمون ورودی این دوره روز 29 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد و علاقممندان تا تاریخ 25 مهرماه فرصت دارند تا در این آزمون ثبت نام نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره‌ها به وب‌سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی به نشانی www.FSMcenter.com یا سازمان مدیریت صنعتی به آدرس www.IMI.ir مراجعه نموده و یا از طریق شماره تلفن 22043005 داخلی 420 (مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی) با دفتر ثبت نام دوره ها تماس حاصل فرمایید. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5