گردهمایی مسئولان بانک ملی در آستانه ثبت نام حج عمره

مدیر عامل بانک اظهار داشت: با آغوش باز از مشتاقان زیارت خانه خدا استقبال کرده و ثبت نام کنندگان را با خاطره ای خوش بدرقه می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک گردهمایی مدیر عامل و  مدیران ارشد بانک ملی ایران برگزار و موضوعات مختلفی پیرامون ثبت نام عمره مفرده بررسی شد.

در این گردهمایی که به منظور انجام آخرین هماهنگی ها برای ارائه هر چه بهتر خدمات بانکی به زائران خانه خدا تشکیل شده بود مدیر عامل بانک اظهار داشت: با آغوش باز از مشتاقان زیارت خانه خدا استقبال کرده و ثبت نام کنندگان را با خاطره ای خوش بدرقه  می کنیم.


آقای خاوری در این مراسم که تنی چند از مدیران شرکت های تحت پوشش بانک نیز حضور داشتند ضمن گرامیداشت شهدای روز 17 شهریور آنان را افرادی مظلوم معرفی نمود و گفت: امروز نیز ما را در حصار مظلومیت قرار داده اند ولی با اقتدار حرکت نموده و حصارها را می شکنیم.


وی در ادامه با اشاره به خدمت  به زائران خانه خدا توسط اهل بیت و معصومین (ع) در مراسم حج خاطر نشان کرد: در دوران کنونی نیز با خدمت رسانی مطلوب به متقاضیان سفر به بیت ا… الحرام و رفتار احترام آمیز با زائران خانه خدا نه تنها می توان آن ها را به سفیران بانک ملی ایران تبدیل نمود بلکه آثار و برکات این اقدام پسندیده نیز عاید بانک خواهد شد.


این مقام مسئول در ادامه به هدفگذاری های انجام شده برای سال 90 اشاره کرد و گفت: رسیدن به اهداف تعیین شده برای سال جاری باید در اولویت امور تمامی واحدهای بانک قرار گیرد.


آقای خاوری افزود: مدیران بانک ملی ایران، افسران ارشد نظام بانکی کشور هستند که از توانمندی هایی نظیر صداقت، امانتداری، علم، تخصص، آگاهی از تحولات اجتماعی و امکانات موجود در جامعه، قدرت ریسک برخودارند و به واسطه این توانایی ها می توانند بهترین مدیریت را بر مجموعه تحت سرپرستی خود اعمال نمایند.


وی در ادامه ، بند 28 قانون بودجه سال جاری را فرصت مناسبی دانست که قانونگذار در راستای تعیین تکلیف مطالبات معوق به بانک ها ارائه نموده است تا این موسسات بتوانند با تراز مالی شفاف و مطلوب به فعالیت خود ادامه دهند.


در ابتدای این جلسه آقای حسین زاده عضو هیات مدیره و رئیس ستاد حج بانک نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در جهت ارائه خدمات مطلوب به متقاضیان ثبت نام عمره مفرده اظهار داشت: بانک ملی ایران در سال جاری بهترین سرویس ها و خدمات را برای ثبت نام کنندگان عمره در نظر گرفته است .


وی در پایان سخنان خود از تمامی اعضای ستاد مرکزی حج بانک ملی ایران به جهت تلاش های صورت گرفته تقدیر کرد.


گفتنی است مدیر عامل بانک در بخشی از سخنان خود ضایعه از دست دادن همکار عزیزمان شادروان علی قاسم نژاد جامعی معاون ارزی شعبه خشایار را به خانواده بزرگ بانک ملی ایران تسلیت گفت و اظهار داشت: همکاری صدیق که در زمره نخبگان بانک قرار داشت، در راه خدمت به مردم و امانتداری، در حین آموزش علم و معرفت به سایر همکاران جان خود را از دست داد و به دیار باقی شتافت و بانک ملی ایران و همکاران خود را متاثر و داغدار ساخت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  9  =  1