شایسته:۸۰ پله در رتبه بندی نشریه بنکر صعود کردیم

دو انتصاب در بانک پارسیان

با حضور مدیرعامل ، قائم مقام ، معاونین و مدیران بانک ، مراسم تودیع و معارفه معاون مالی بانک برگزار و در مراسم دیگری مدیر امور شعب این بانک ، با حضور دهقان ، معاون اجرایی و روسای حوزه های 6و7 و مسئولین شعب تحت سرپرستی این دو حوزه معرفی شد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این مراسم  شایسته مدیرعامل بانک پارسیان  ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات با تاکید بر ضرورت تعالی و ثبات بانک گفت : تغییر و جابه جایی اثر مثبت و نافذی برای بانک دارد . همه ما یک روزی مسئولیتی را برعهده می گیریم و یک روز از آن مسئولیت جدا می شویم . اگرچه شما همه مهم هستید ولی بانک از همه ما مهمتراست وباید برای بقا و اعتلای بیشتر آن بکوشیم.

data-src=http://www.parsian-bank.com/userfiles/cliparts/misnaeimianbye2.jpgمدیرعامل بانک در ادامه ضمن خوش آمد گویی به معاون جدید مالی و تقدیر از زحمات سرکار خانم نعیمیان گفت : درسال هایی که من در خدمت بانک بوده ام تلاش و زحمات خانم نعیمیان و همکارانش در تهیه گزارش های مالی ، تهیه و تنظیم صورت های مالی مشهود بود . وی ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ بانک ما موفق شدیم امسال مجمع بانک را زودتر از همیشه و در اردیبهشت ماه برگرار کنیم و این اطلاعات را در اختیار جراید و مراکز رتبه بندی قرار دهیم و این امر باعث شد که در رتبه بندی سال گذشته نشریه بنکر ، بانک پارسیان 80 پله صعود کند و این امر ممکن نبود جز با زحمات ایشان و همکارانشان .


  data-src=http://www.parsian-bank.com/userfiles/cliparts/misnaeimianbye3.jpg

شایسته در این مراسم ضمن تبریک به  دکتر شمس عالم و تشکر از وی به خاطرقبول این مسئولیت خاطرنشان کرد : دکتر شمس عالم سال ها درحوزه های مدیریت مالی فعالیت داشته و از رتبه علمی بسیار خوبی برخوردار می باشد . ایشان عضو هیات مدیره بانک نیز هستند و حضورشان در حوزه مالی با توجه به جایگاهی که دارند می تواند کمک شایانی برای بانک باشد و به نظر می رسد این تغییر اثر مثبت و خوبی را در بخش مالی ایجاد کند .


 دکتر فطانت نیز در این مراسم با تاکید بر ویژگیهای ممتاز سرکار خانم نعیمیمان و با تشکر از زحمات ایشان گفت : طی سال هایی که در بانک هستم ، شاهد بوده ام که مدیرعامل کمتر از کسانی که ازبانک رفته اند تا این حد تقدیر بعمل آورند و این نشان از توانمندی ایشان دارد . همچنین از حضور برادر و همکار قدیمی ام آقای دکتر شمس عالم تشکر می کنم و حضور ایشان می تواند نوید تحول و نشاطی مجدد برای بانک باشد .


نعیمیمان نیز در این مراسم ضمن تشکر از همه همکاران گفت : از کارهایی که در بانک انجام دادم راضی هستم و از جان و دل در این مدت مایه گذاشتم و در عوض بانک هم برای من برکاتی داشته است و تا جایی که بتوانم در آینده نیز در خدمت بانک خواهم بود .


وی افزود: در محقق کردن برنامه ها و اهداف مالی و انجام وظایف محوله همه همکارانم دخیل بودند و در این مدت خاطرات خوبی از آنها دارم .


وی ادامه داد : افتخار می کنم که آقای دکتر شمس این مسئولیت را می پذیرد زیرا هم از نظر شغلی و سابقه و هم از نظر تخصص در این حوزه از جایگاه خوبی برخوردار هستند .


 دکتر شمس عالم نیزدر پایان این مراسم ضمن تشکراز مدیرعامل و قائم مقام بانک از زحمات سرکار خانم نعیمیان قدردانی کرد و برای وی در تمام مراحل زندگی آرزوی توفیق روزافزون کرد.

 معارفه مدیرجدید امور شعب بانک پارسیان


همچنین در مراسم جداگانه ای معارفه مدیر امور شعب ، با حضور  دهقان ، معاون اجرایی و روسای حوزه های 6و7 و مسئولین شعب تحت سرپرستی این دو حوزه در سالن آمفی تاتر ساختمان مرکزی انجام شد .

در مراسمی که با حضور  دهقان، معاون اجرایی ،  جعفری ، معاون امور شعب ، روسای حوزه های 6 و7 و مسئولین شعب تحت سرپرستی این دوحوزه برگزارشد، از تلاش های آقای سهرابی قدردانی و آقای میرزا عبدالله به عنوان مدیر جدید شعب معرفی شد.


دهقان ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات ، با تشکر از خدمات آقای سهرابی برای مدیرجدید امور شعب آرزوی توفیق کرد .
 میرزا عبدالله نیز ضمن تقدیر از تلاش و کوشش همکاران ،بر رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت امور تاکید کرد.


وی در ادامه به کار گرفتن تاکتیک های اصولی افزایش منابع و وصول مطالبات معوق، سرعت و صحت در کارها، رضایتمندی مشتریان، نظم و انضباط و نظارت بر نحوه مصرف تسهیلات پرداخت شده را ضروری دانست و از همه همکاران خواست در چهارچوب اهداف تعیین شده و ارتقای جایگاه بانک پارسیان، بیش از پیش تلاش کنند.


در ادامه جلسه، هر یک از مسئولان حوزه ها و شعب حاضر در جلسه، گزارشی از وضعیت شعبه، عملکرد، و تنگناهای موجود ارائه داده و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

91  −    =  86