استانهای سمنان،فارس و آذربایجان شرقی در آینه اخبار پست بانک

پست بانک فارس رتبه اول مانده رسوب منابع دستگاه های کارتخوان (POS) را کسب کرد همچنین خدمات پست بانک به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی ارائه می شود و دیگر اینکه امکان ثبت نام متقاضیان حج عمره و عتبات عالیات توسط پست بانک سمنان فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک پست بانک استان فارس به جهت فعال بودن دستگاه های کارتخوان (POS) در سطح مراکز خرید و فروشگاه های استان و همچنین دفاتر خدمات بانکی شهری و روستائی رتبه اول مانده رسوب منابع شبکه پست بانک در مرداد ماه را به خود اختصاص داد

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران؛ بنابر اعلام مدیریت شعب استان فارس، پست بانک این استان با 805 دستگاه کارتخوان (POS) فعال در سطح شبکه پست بانک در مرداد ماه سال جاری رتبه اول مانده رسوب منابع و رتبه دوم تعداد تراکنش را به خود اختصاص داده است.


بنابر این گزارش: میزان مانده رسوب منابع پست بانک استان فارس در پایان مرداد ماه سال جاری مبلغ 39 میلیارد ریال بوده است که بیشترین آمار را در سطح شبکه پست بانک به خود اختصاص داده است.

 خدمات پست بانک به سازمان نظام مهندسی کشاورزی  آذربایجان شرقی

در همین حال بر اساس تفاهم نامه منعقده بین پست بانک استان آذربایجان شرقی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کلیه خدمات پست بانک به این سازمان ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: بنابر اعلام مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی، بر اساس این تفاهم نامه علاوه بر ارائه خدمات متنوع بانکی به بهره برداران کشاورزی سازمان مذکور، طرفین همکاری های مشترکی را در زمینه ایجاد دفاتر ICT روستائی و همچنین مشاوره های مرتبط با یکدیگر دارند.


بنابراین گزارش: کلیه شرکت های خدمات فنی و مهندسی کشاورزی و واحدهای تابعه نظام مهندسی در بخش ها و روستاها نزد شعب و دفاتر خدمات بانکی پست بانک بصورت متمرکز افتتاح حساب نموده و از خدمات لحظه ای (Online) بانکی بهره مند می شوند.

 

ثبت نام متقاضیان حج عمره و عتبات عالیات توسط پست بانک سمنان

در اخر اینکه بمنظور تسهیل در امور بانکی، جلوگیری از اتلاف وقت و ترددهای غیرضرور روستائیان به شهرها، کاهش هزینه های آنان و فراهم نمودن دسترسی عمومی، ثبت نام متقاضیان تشرف به حج عمره و عتبات عالیات در سطح استان سمنان توسط پست بانک و پست انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: بنابر اعلام مدیریت شعب استان سمنان، براساس تفاهم نامه منعقده بین پست بانک، پست و مدیریت حج و زیارت استان، ثبت نام کلیه متقاضیان تشرف به حج عمره و عتبات عالیات عراق و سوریه توسط شعب و دفاتر خدمات بانکی روستائی پست بانک در سطح استان انجام می شود.


بنابراین گزارش: با توجه به گستردگی دفاترخدمات بانکی روستائی پست بانک در سطح استان، کلیه متقاضیان بویژه در مناطق روستائی به راحتی می توانند بدون صرف هزینه و اتلاف وقت نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.


گفتنی است: متقاضیان تشرف به حج عمره و عتبات عالیات عراق و سوریه می توانند به دفتر خدمات بانکی پست بانک روستای خود و یا روستای همجوار مراجعه کرده و بصورت لحظه ای (Online) ثبت نام کنند.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  −    =  7