مؤسسه اعتباری توسعه سوپر مارکت های مالی راه اندازی می کند

مستخدمین حسینی:

دیر عامل مؤسسه اعتباری توسعه گفت: با تربیت نیروی کارآزموده امروز مشتریان مؤسسه می توانند کلیه خدمات مورد نیاز مالی خود را از شعبه ها دریافت کنند و به بیان دیگر توسعه ، مشاور مالی امین برای مشتریان خواهد بود .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکدکتر حیدر مستخدمین حسینی در مراسم معارفه باجه داران مالی که با حضور مدیران امور ، روسای شعب مؤسسه و مدیرعامل و اعضا هیات مدیره شرکت کارگزاری توسعه فردا برگزار شد بار دیگر بر رویکرد اخلاق محوری که نشان از حرکت و رویکرد فعالیت بانکی به سمت « نوآوری ،پاسخ گویی، پویایی و نشاط » است تاکید کرد و افزود : از سال گذشته مبحث نوآوری در خدمات مجموعه توسعه در دستور کار قرار گرفته است که گروه خدمات مالی یکی از این دست آورد های جدید است .

مستخدمین حسینی با بیان اینکه مؤسسه ی اعتباری توسعه بنا دارد تا با رویکرد جدید خود و راه اندازی باجه های خدمات مالی در شعب نقطه عطف و تمایز خود را با رویکرد هاى قدیمى و سایر بانک هاى کشور بنا نهد ، افزود : با تربیت نیروی کارآزموده ، جوان و فعال که دوره های آموزشی بانک داری ، کارگزاری ، بیمه و صرافی را گذرانده اند ، امروز مشتریان مؤسسه می توانند کلیه ی خدمات مورد نیاز مالی خود را از شعبه ها دریافت کنند و به بیان دیگر گروه توسعه مشاور مالی امین برای مشتریان خواهد بود .

وی با اشاره به این که اقدامات مطالعاتى خدمت نوین راه اندازى سوپر مارکت های مالی چندی است که در دست بررسی قرار دارد، گفت : باجه خدمات مالی شیوه اى شناخته شده در نظام بانک دارى جهانى با هدف ایجاد ارتباط و تعامل بیش تر با مشتریان است که بر اساس تشخیص نیاز و خواسته هاى آن ها پایه ریزى شده است .

مدیر عامل مؤسسه اعتباری توسعه به نظام هاى جهانى در زمینه ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان اشاره کرد و افزود : سوپر مارکت های مالی تلاشى فراگیر براى تمرکز موثر بر نیازهاى مشتریان و خلق راه حل هاى بانکى ، بیمه ای ، کارگزاری و … متناسب جهت پاسخ گویى موثر تر و دقیق به خواسته هاى ایشان در بازارهای پول ،سرمایه و بیمه است .

نائب رئیس هیات مدیره مؤسسه بار دیگر بر ارائه مشاوره های مالی به مشتریان اشاره کرد و انتظارات از باجه داران خدمات مالی را فراگیری آموزش ها ، اطلاع یابی از مسائل روز و مطالعه کتب مرتبط عنوان کرد .

وی نتایج حاصل از آموزش های ارائه شده به باجه داران را علاوه بر مشاوره های بیمه ای و کارگزاری ارائه مشاوره در زمینه های  مدیریت ریسک ، مدیریت نقدینگى ، روش های تامین مالى ،وضعیت بازار ارز و طلا به مشتریان علاوه بر سرویس هاى رایج بانکى عنوان کرد .
مستخدمین حسینی با اشاره به راه اندازى 5 باجه خدمات مالی در تهران  گفت : در فاز بعدی این طرح باجه خدمات مالی در شهرستان های مشهد ، تبریز ،اصفهان نیز راه اندازی خواهد شد .

وی در پایان با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی جهت بازآموزی دوره های برگزار شده ، باجه داران خدمات مالی را سفیران بانک اخلاق محور معرفی کرد که با حسن خلق ، رعایت نظم ، ادب و احترام به مشتری و رعایت کامل موازین سازمانی پل ارتباطی گروه توسعه با  مشتریان خواهند بود

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  2  =