احتمال افزایش قیمت طلا در هفته آینده

اکثر کارشناسانی که در تحلیل هقتگی طلا در سایت کیتکو شرکت می کنند قیمت طلا را در هفته ی آینده با افزایش همراه دانسته اند.

بر اساس گزارش طلا به نقل از کیتکو از 34 کارشناس این سایت 25 نفر در این نظرسنجی شرکت کرده اند. از این 25 نفر 21 نفر به افزایش قیمت طلا در هفته ی آینده رای داده اند . 3 نفر به کاهش این قیمت رای دادند. در این میان تنها 1 نفر بر این عقیده بود که قیمت طلا در هفته آینده آنچنان تغییری را به خود نخواهد دید.

تحلیل گرانی که بر افزایش قیمت طلا اعتقاد داشتند دلیل را در بحرانی بودن اوضاع در اروپا می دانستند و کشمکش ها در مورد رای کشور اسلواکی را هم در این باره بی تاثیر نمی دانستند. دلیل دیگری را هم که عنوان کردند کاهش ارزش دلار بود که به علت افزایش میزان ریسک در سرمایه گذاری کردن با این واحد پولی است و به این صورت که سرمایه گذاران بیشتر به سمت طلا در جهت سرمایه گذاری علاقه نشان داده اند.

گروهی دیگر از تحلیل گران که بر این عقیده بودند که قیمت طلا با کاهش همراه می شود، دلیل را به بازارهای بورس نسبت داده اند که این بازارها می تواند در آینده ای نزدیک تقویت شده و فضا را در جهت سرمایه گذاری امن تر کند.

تحلیل گران برای هفته ی آینده سطح پایداری را برای طلا 1700 دلار در هر اونس دانسته اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  −  79  =