باید انتخاب اول مشتریان باشیم

مدیرعامل بانک ملی در اولین سفر استانی به مشهد:

مدیرعامل بانک ملی خاطرنشان کرد: بازار رقابت امروز بسیار پرتنش است و ما باید تلاش کنیم با ارتقای خدمات، انتخاب اول مردم و مشتریان باشیم. برای اول بودن هم همت والا لازم است. من از همه کارکنان می خواهم که جز به اول بودن فکر نکنند.

ax
وی  افزود: با توجه به شرایط اقتصادی بین المللی و اقتصاد داخلی کشور، همه کارکنان باید با همدلی و همفکری برای حضور موثر در عرصه توسعه کشور و افزایش بهره وری فعالیت کنند.

رئیس هیأت مدیره در ادامه با اشاره به اهمیت وضع ظاهری، نظم و امکانات شعب برای ایجاد یک فضای کاری مناسب برای کارکنان و همچنین مشتریان خاطرنشان کرد: بازار رقابت امروز بسیار پرتنش است و ما باید تلاش کنیم با ارتقای خدمات، انتخاب اول مردم و مشتریان باشیم. برای اول بودن هم همت والا لازم است. من از همه کارکنان می خواهم که جز به اول بودن فکر نکنند.

 حیدری گفت: ما باید جهت انتفاع سپرده گذاران بیش از پیش تلاش کنیم و با بررسی وضعیت سود و زیان شعب و افزایش میزان بهره وری، به سوی عقود مشارکتی حرکت کنیم. ما باید با همت والای کارکنان و جذب منابع بیشتر سهم خود را در بازار افزایش دهیم.

به گفته وی همه باید تلاش کنند تا حرمت همکاران رعایت گردد زیرا این احترام به مشتریان نیز منتقل می شود. همچنین باید با گردش شغلی همکاران موجب انتقال اطلاعات علمی و آموزش عملی آنها بشویم.

مدیرعامل در ادامه بیان داشت: یکی از وظایف دیگر ما بهبود روش هاست. همه کارکنان باید پیشنهادهای خود را درخصوص کاهش زمان انجام کار ارائه کنند تا امور مشتریان در بانک ملی ایران در کوتاهترین زمان و بهترین روش ممکن انجام گیرد.

وی تأکید کرد: در اخذ وثایق و تضمینات باید به گونه ای عمل شود که به راحتی امکان وصول مطالبات وجود داشته باشد.

در این جلسه همچنین بر لزوم آموزش کارکنان جهت ارتقای سیستم خودکنترلی و معرفی هرچه بیشتر خدمات الکترونیکی بانک به مشتریان تأکید شد.
همچنین مدیرعامل و هیأت همراه در این سفر از بخش های مختلف شعبه ممتاز مشهد بازدید کردند.

گزارش عملکرد بانک ملی در خراسان رضوی

در جلسه که  با حضور مسئولان اداره امورشعب استان خراسان رضوی که خواجه حسنی مدیرامورشعب شرق کشور، صفای نیکو مدیر امور حراست و دشتی رئیس اداره کل حوزه مدیریت نیز حضور داشتند،  عدالتی رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی گزارشی از عملکرد بانک ملی ایران در استان ، وضعیت منابع و مصارف بانک و مقایسه آن با سیستم بانکی استان ارائه کرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد کارکنان در ایام ثبت نام عمره مفرده گفت: تلاش فراوان این اداره امور در خدمت رسانی به زائران حضرت امام رضا(ع) مورد رضایت مسئولان استان نیز می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  ⁄  9  =