روابط عمومی پست بانک در خلاقیت و نوآوری اول شد

تقدیر از دکتر محبیان

اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران موفق به احراز رتبه اول در سطح ملی زمینه خلاقیت و نوآوری در جشنواره روابط عمومی های برتر کشور شد. همچنین دکتر محبیان رییس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم اختتاحیه هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

 

محبیان لوح تقدیر گرفت

در همین حال دکتر محبیان رییس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم اختتاحیه هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم مرتضی بختیاری وزیر دادگستری و رامین پاشایی فام رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک سپه و جمعی از اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی حضور داشتند، از حمایت ها، هم اندیشی و تشریک مساعی دکتر محبیان در ارتقاء جایگاه روابط عمومی ایران قدردانی شد.

در بخشی از لوح سپاس اهدایی به مدیر عامل پست بانک ایران آمده است : بدون شک حضور و همراهی شما در برگزاری با شکوه رویداد مهمی چون هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، گامی در جهت هم اندیشی و هم افزایی برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی ایران در صحنه های ملی و بین المللی است.

همچنین پیشنهاد دکتر محبیان در مراسم افتتاحیه کنفرانس در خصوص بررسی مسئله «شکاف دیجیتال» در عصر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی مورد استقبال حاضران و از جمله دکتر بشیر دبیر کمیته علمی کنفرانس هفتم قرار گرفت.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  9