کاهش اندک بهای طلا بعد از سخنرانی برنانکی/تردید بازار در هفته آینده

بن برنانکه رییس بانک مرکزی آمریکا در آخرین سخنرانی اش در روز پنجشنبه گفت: بانک مرکزی آمریکا با کاهش سطح کسری بودجه به دنبال مبارزه با بیکاری می باشد تا بتواند از افزایش تورم جلوگیری کند. در هفته ی آینده دولتمردان ایتالیایی سعی دارند تا با انجام رای گیری شرایطی را برای کنترل کردن اوضاع نابسامان اقتصادی فراهم آورند، اما از شواهد امر می توان چنین استنباط کرد که یک رنگی در میان آنها در جهت تصمیم گیری وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکبر اساس گزارش طلا از بلومبرگ برنانکه در ابتدای صحبت هایش با ابراز هم دردی عنوان کرد که می داند و آگاه است که تمام افراد جامعه بر این باور می باشند که بحران بدهی به زودی تمامی ندارد، اما می توان با نگاهی دو ساله سعی در کنترل این موضوع برآمد.
برنانکه در صحبت هایش عنوان کرد که بیش از دو پنجم از افرادی که دارای کار بوده اند در طول این 6 ماه از کار بی کار شده اند که بعد از جنگ جهانی دوم بیشترین میزان خود بوده است. همچنین او گفت که تمامی مسئولانی که در بانک مرکزی هستند به دنبال راهکارهایی در جهت اشتغال زایی می باشند.

او همچنین عنوان کرد که تا حدودی تورم در امریکا با کاهش همراه شده است و دلیل این امر هم کنترل نرخ بهره در بانک های این کشور بوده است که باعث کاهش گرانی مواد غذایی هم شده است.

لازم به ذکر است که با کاهش سطح کسری بودجه در بانک مرکزی آمریکا طلا هم با کاهش همراه می شود.

 طلا  از لحاظ تکنیکال

 طلا در حال حاضر از لحاظ تکنیکالی در محدوده فروش قرار دارد و تا زمانی که قیمت در پایین سطح 1778قرار گرفته همچنان پوزیشن فروش پیشنهاد می گردد.
به گزارش سایت اسدی نیا، حد سود جایگاه  فروش در سطح  1748 و پس از آن در سطح 1737  قرار خواهد داشت.

نقره
در حال حاظر از لحاظ تکنیکالی در محدوده فروش قرار داریم و تا زمانی که قیمت در پایین سطح   34.35  قرار دارد همچنان پوزیشن فروش پیشنهاد می گردد.

حد سود پوزیشن های فروش در سطح 33.7 و پس از آن در سطح33.3 قرار خواهد داشت.

به نظر می رسد تا زمانی که  نقره بین سطح 32.95 و  34.20  در حال ثبات است , قیمت در طول روز حرکت خنثی خواهد داشت.
نقره در روز جاری در محدوده سطح ساپورت کلیدی 30.30  و سطح مقاومت کلیدی   35.10 به صورت رنج در نوسان خواهد بود .
همچنین احتمالا یورو حرکت نزولی خود را مجددا آغاز خواهد نمود.

قیمت در روز جاری بین سطح ساپورت کلیدی1.3285  و سطح مقاومت کلیدی  1.3840 به صورت رنج در نوسان خواهد بود  .
 

طلا در هفته اینده

در هفته ی آینده دولتمردان ایتالیایی سعی دارند تا با انجام رای گیری شرایطی را برای کنترل کردن اوضاع نابسامان اقتصادی فراهم آورند، اما از شواهد امر می توان چنین استنباط کرد که یک رنگی در میان آنها در جهت تصمیم گیری وجود ندارد.

بر اساس گزارش طلا از خبرگزاری رویترز طلا همانند نفت خام بر خلاف فلز مس خود را برای افزایش در سومین هفته ی متوالی آماده می سازد. این میزان افزایش بیشترین میزان سیر صعودی در طول یک ماه بوده است.

به گفته سان تک یکی از اقتصاد دانان ارشد بانک UOB سنگاپور هفته ی آینده هفته ای سرشار از ترس و تردید در میان سرمایه داران خواهد بود و در هر لحظه می تواند با ارائه خبرهای جدید از سمت رهبران اتحادیه با تغییراتی مواجه شود.
طلا در تحویل فوری با 0.4 درصد افزایش با 1766 دلار در هر اونس رسید و در بازارهای مبادلاتی نیویورک مبادله گردید.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1