پرداخت مطالبات کشاورزان توسط بانک سپه

مدیرشعب منطقه مازندران گفت: تا پایان آبان سالجاری 830 میلیارد و 659 میلیون ریال از مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک اسفندیار گراوند گفت: از رقم مذکور، 209 میلیارد و 856 میلیون ریال آن مربوط به پرداخت خرید گندم و 620 میلیارد و 803 میلیون ریال آن به خرید برنج اختصاص دارد.

وی میزان خرید تضمینی گندم از کشاورزان را 57هزار و 716 تن گندم و 42هزار تن برنج با عاملیت بانک سپه منطقه مازندران عنوان کرد.

مدیرشعب منطقه مازندران با اشاره به اقدامات بانک سپه منطقه مازندران برای اجرای هرچه بهتر طرح خرید تضمینی گندم و برنج گفت: برگزاری جلسات مختلف با شرکت غله و خدمات بازرگانی استان و بسترسازی برای اجرای طرح، تجهیز وسیع سخت افزاری، نرم افزاری، نیروی انسانی و… و نیز افتتاح حدود 3000 کارت عابربانک از جمله این اقدامات است.

وی همچنین با اشاره به نتایج نظرسنجی از کیفیت اجرای طرح مذکور در بانک سپه، با تأکید بر شاخصهایی همچون افتتاح حساب، نحوه و زمان پرداخت وجوه محصولات و… اظهارداشت: نتایج این نظرسنجی از رضایتمندی کشاورزان از نحوه اطلاع رسانی، نظم و برخورد مناسب کارکنان بانک سپه، پرداخت وجوه از طریق کارتهای عابربانک بدون اتلاف وقت کشاورزان، حسن انتخاب نخستین بانک ایرانی برای عاملیت خرید تضمینی گندم و برنج و… حکایت دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

99  ⁄    =  33