کارگران نمونه کشور سهامدار بانک پاسارگاد شدند

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد گفت: این بانک کارگران نمونه کشور و استان تهران در سال 1389 را سهامدار خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  خسرو رفیعی ، ضمن اعلام این خبر افزود: بانک پاسارگاد به‌منظور قدردانی از کارگران نمونه کشور و استان تهران در سال 1389، تعداد 2 هزار سهم خود را به آنها اهداء کرد.

وی ادامه داد: در راستای توجه ویژه بانک پاسارگاد به بخش‌های مختلف اجتماعی، زیست محیطی، فرهنگی و اقشار مختلف جامعه از جمله  فرهنگیان، هنرمندان، دانشجویان، دانش‌آموزان و … این بار 5 نفر از کارگران نمونه کشور و  34 نفر از کارگران نمونه استان تهران که توسط وزارت کار و امور اجتماعی و  اداره کل کار و امور اجتماعی استان تهران معرفی شده‌بودند، سهامدار بانک پاسارگاد شدند.

رفیعی ضمن ابراز خوشحالی از پیوستن این عزیزان به خانواده بزرگ پاسارگاد، خاطرنشان کرد: بانک پاسارگاد مفتخر است که در جمع سهامداران خود از وجود عزیزانی در اقشار مختلف جامعه از جمله اساتید دانشگاه، فرهنگیان، فرهیختگان، پزشکان متخصص، مهندسین، کارگران، برگزیدگان کنکور سراسری و کارآفرینان برتر بهره می‌برد و امیدوار است به زودی تمام هم‌میهنان گرامی به جمع خانواده بزرگ پاسارگاد بپیوندند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  8  =  1