جریمه ۹۰۰ هزار یورویی اپل به دلیل سرگردانی مشتریان

اپل به دلیل کوتاهی در خدمات رسانی به مشتریان ملزم به پرداخت جریمه 900 هزار یورویی شد.

به گزارش جذاب نیوز به نقل از خبرگزاری رسمی آلمان ( د. ب. آ )، سازمان مبارزه با انحصار در ایتالیا از شرکت بزرگ آمریکایی " اپل " خواست جریمه ای به مبلغ 900 هزار یورو پرداخت کند.

 سازمان مبارزه با انحصار در ایتالیا اعلام کرد شرکت بزرگ اپل فعال در زمینه الکترونیک به دلیل سرگردان کردن مشتریان محصولاتش در مورد خدمات پس از فروش و ضمانت نامه محصولات، باید جریمه پرداخت کند.

این سازمان همچنین اعلام کرد شرکت اپل در مورد خدمات پس از فروش به مشتریان خود اطلاعات مبهم داده و به تعهد خود درباره ضمانت دوساله محصولات، عمل نکرده است.

شرکت اَپِل (به انگلیسی: .Apple Inc) یک شرکت آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد.

سه شرکت " اپل سیلز اینترنشنال "، " اپل ریتیل ایتالیا " و " اپل ایتالیا اس آر ال " که وابسته به شرکت آمریکایی اپل هستند باید این جریمه 900 هزار یورویی را بدهند.

چندی پیش بخش اجرایی اتحادیه اروپا شرکت اپل را به همراه پنج انتشارات مهم جهان متهم به نقض قوانین رقابت اتحادیه اروپا از طریق فروش کتاب های اینترنتی کرد.

اپل از سوی دیگر گریبانگیر فشارهایی است که شرکت رقیبش، " سامسونگ " به آن وارد می کند و اپل را متهم به استفاده از چهار اختراع خود در ساخت " آی فون " می کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  −  60  =