ارائه خدمات الکترونیک پست بانک به مددجویان کمیته امداد

براساس تفاهم نامه منعقده بین پست بانک ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، انواع خدمات الکترونیکی توسط پست بانک به این کمیته ارائه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بنابر اعلام اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع، کلیه وجوه نقدی کمک های مردمی به این کمیته از طریق سامانه های اینترنتی، تلفنبانک، موبایل بانک، دستگاه های خودپرداز (ATM)، دستگاه های پایانه فروش (POS) و کیوسک بانک پست بانک در سطح استان تهران جمع آوری می شود.

بنابراین گزارش: براساس این توافقنامه انواع کارت های الکترونیکی پست بانک از جمله کارت های خرید، هدیه و بن کارت به کلیه مددجویان و کارکنان این کمیته در سراسر استان تهران ارائه می شود.

این گزارش می افزاید: بنابه درخواست این کمیته و پس از افتتاح حساب در یکی از شعب و دفاترخدمات بانکی پست بانک در سطح استان تهران، مستمری تمامی مددجویان، حقوق کارکنان خرید خدمت و کلیه پرداختی های رفاهی آنان نیز از طریق این بانک پرداخت می شود.

گفتنی است: اجرای طرح برکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از دیگر موارد این توافقنامه است که در صورت تمایل کارکنان این کمیته توسط پست بانک اجرا می شود و براساس میانگین رسوب منابع این کمیته نزد پست بانک و در چارچوب سیاست ها و ضوابط اعتباری به کارکنان آن تسهیلات پرداخت می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  13  =  18