۳۲۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی سرگردان در کشور

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت : انچه ما در برنامه پنجم توسعه برای رشد و پیشرفت بخش تولید و صنعت مصوب کردیم در مقایسه با برنامه های چهارم و سوم غنی تر است .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  سید حسین هاشمی در هفتمین جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران افزود: مبنای توسعه فضای کسب و کار قانون است و سلیقه در ان جایی ندارد ولازم است دولت از تولید حمایت کند ، اگر بخواهیم اقتصاد و عزت کشور ارتقاء پیدا کند راهی جز حمایت از صنعت و بخش تولید نداریم .

وی گفت : تولید ناخالص داخلی 300 میلیارد دلار و نقدینگی سرگردان کشور 320 هزار میلیارد تومان است و این نقدینگی در هیچ بخشی جز تولید نمی تواند موفق باشد.

هاشمی به تحریم بانک مرکزی از طرف امریکا اشاره کرد و افزود : تنها بخش خصوصی است که می تواند ما را از این شرایط خارج کند از این رو دولت باید از این بخش حمایت جدی کند.

وی گفت: 20 درصد سهم تولید از ازادسازی منابع ناشی از اجرای هدفمندی یارانه ها پرداخت شده واین درحالی است که ما در تولید و صادرات معجزه می کنیم و حاکمیت باید وارد عمل شود و حداقل تحریم داخلی برای تولید نداشته باشیم چرا که تحریم داخلی به مراتب مخربتر و خطرناکتر است .
نماینده مجلس شورای اسلامی افزود : ال سی از رگ های حیاتی اقتصاد و بخش تولید ماست چرا متوقف شده است، اگر کسی مرتکب اشتباه شد او را باید به سزای اعمالش رساند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  14