انتشار متن انگلیسی سقف مشارکت طرف خارجی برای تاسیس بانک مشترک

دیروز قیمت هر اونس طلا نتوانست بیش از 1630 دلار افزایش یابد و در پایان بر روی قیمت 1616 دلار آرام گرفت. در واقع طلا مدتهاست بین 1595 و 1630 دلار مانده است و هنوز نتوانسته جهت مشخصی را برای خود پیدا کند. به گزارش بینا، دیروز طلا آماده فتح 1640 دلار بود، ولی افسوس که شاخص جهانی دلار خود را به نزدیکی های 81.5 رساند و کاملا توانست این تلاش اونس طلای جهانی را سرکوب کند. یادتان هست پیش از پایان سال 2011 گفتم که تریدرها سال 2012 را سال دلار و اقتصاد آمریکا نامیدند؟دیروز آمار بیکاری ماه دسامبر امریکا عدد 8.5درصد را نشان داد که به نسبت آمار بیکاری ماه پیش از آن یعنی نوامبر که 8.7درصد بود، آمار خوبی بود و نشان داد واقعا اقتصاد امریکا در راه بهبود قرار گرفته و اگر بحران اروپا گرفتاری ایجاد نکند، با درصد اطمینان نسبتا بالایی می توان بحران اقتصادی در امریکا را پایان یافته تلقی نمود.نکته جالب که درباره روند قیمت طلا نظرم را جلب کرده این است که در هر کاهشی، تریدرها دست به خرید زده و آن را یک فرصت تلقی می کنند. این نکته من را به آینده قیمت طلا امیدوار می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک روابط‌ عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در اجرای تکلیف مقرر در ماده 87 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه ‌کشور مبنی بر لزوم تعیین سقف سهم مشارکت طرف خارجی از تاسیس بانک مشترک ایرانی و خارجی ، متن انگلیسی‌" مقررات ناظر بر مشارکت اشخاص خارجی در سرمایه بانکها " در پایگاه اطلاع‌رسانی بانک به نشانی http://www.cbi.ir/page/8705.aspx بخش Bank  Supervision قابل دسترس است.

گفتنی است متن فارسی این مقررات ،قبلا" در سایت بانک قرار گرفته بود ولی اکنون این مقررات به زبان انگلیسی برگردانده شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  1  =