طلا ۱۶۷۵ و ۱۷۰۰ دلار را نشانه رفته است

دیروز طلا توانست خودرا تا 1662 دلار بالا بکشد ولی هم اکنون برای نفس تازه کردن تا 1640 دلار پایین آمده است تا یکباره دیگر ببیند آیا توان رد شدن از مانع 1660 دلار را دارد؟ یا باید بیشتر دور خیز کند؟ نگاه طلا به 1675 دلار است که برای رسیدن به آن باید برنامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اسدی نیا دیروز اسپانیا توانست 13 میلیارد دلار و ایتالیا 12 میلیارد دلار در فروش اوراق قرضه، پول جمع کنند آنهم با بهره مناسب. آیا بحران بدهی اروپا تمام شده؟ ماریو دراگی رییس کل بانک مرکزی اروپا اعتقاد دارد در حال حاضر این بحران به مرحله ثبات رسیده و باید برای بیرون رفت از آن تلاش کنیم. با این سخن امید بخش آقای دراگی امیدواریها نسبت به بحران بدهی اروپا تا حدی بهبود یافته است.

در رابطه با طلا، اکثر تریدرها اعتقاد دارند که طلا در ماه دسامبر به کف قیمتی خود رسید و ما وارد دوره افزایش قیمت طلا شده ایم، حتی مورگان استنلی یکی از بزرگترین بانکهای سرمایه گذاری جهان اعتقاد به طلای 2200 دلار در سال 2012 دارد.

در بازارهای مالی هر زمان قیمتها کاهش یا افزایش یابند، اهداف و تارگتهای بلند پروازانه سریعا بیان می شوند. فعلا  باید امید داشت که طلا بتواند 1675 دلار و سپس 1683 دلار را رد کند و سپس درباره اهدا ف قیمتی بالاتر صحبت کنیم.

از نظر چارت طلا،  کمی ضعیف است و احتمالا امروز می تواند کاهش یابد و برای گذر از 1660 دلار نیرو جمع کند. در بازه زمانی بلند مدت تر ، در تایم فریمهای 4 ساعته و روزانه چارت طلا یک الگوی سروشانه کف را ایجاد کرده که اگر این الگو عمل کند، می توانیم به قیمتهای بالای 1700 دلار در 2 هفته آینده امیدوار باشیم.

نظرسنجی سایت بلومبرگ از تریدرهای طلا، 18 نفر اعتقاد به افزایش قیمت، و 3 نفر اعتقاد به کاهش قیمت دارند و 2 نفر گفته اند نگهدارید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =