تعطیلی ۵ شعبه فعال مؤسسات مالی و اعتباری غیر مجاز

بانک مرکزی تعلام کرد:

بانک مرکزی جمهوری اسلامی اعلام کرد: این بانک در مرحله اول نسبت به تعطیلی 5 شعبه فعال این مؤسسات در سطح کشور اقدام نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک روابط عمومی بانک مرکزی با ارسال نمابری به خبرگزاری فارس توضیحاتی را در خصوص خبری که در تاریخ 2/11/90 تحت عنوان «گزارش فارس از نتیجه اولتیماتوم بانک مرکزی به مؤسسات غیرمجاز/ به پایان آمد آن «مهلت»، «تخلف» همچنان باقی است» ارائه داد.

در توضیحات بانک مرکزی آمده است که در راستای جلوگیری از تبلیغات مؤسسات مالی و ا عتباری فاقد مجوز، این بانک مکاتباتی با ارگان‌های ذیربط از جمله سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت فرودگاه‌های کل کشور و شرکت رجاء داشته است و همچنین در خصوص عدم ارایه خدمات به مؤسسات پولی فاقد مجوز با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز مکاتبه شد.

بانک مرکزی همچنین در ادامه تأکید کرده است که به واسطه تکرار تخلفات توسط برخی از مؤسسات مالی و اعتباری، این بانک در مرحله اول نسبت به تعطیلی 5 شعبه فعال این مؤسسات در سطح کشور اقدام نمود.

همچنین تعاونی اعتبار اعتماد ایرانیان (مؤسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان در شرف تأسیس) به علت عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغی این بانک به عنوان مؤسسه متخلف به عموم مردم معرفی شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  −  86  =