دارندگان کارتخوان های بانک صادرات در سود سهیم شدند

به منظور تشویق پذیرندگان کارت در استفاده بیشتر ازدستگاه‌های کارت‌خوان (pos) بانک صادرات ایران، به پذیرندگان پاداش می‌دهد. این پاداش به حسابهای جاری، کوتاه مدت و قرض‌الحسنه متصل به دستگاههای کارت‌خوان به میزان 3، 5/1 و 2 در هزار تعلق می‌گیرد و در پایان هفته محاسبه و در ابتدای هفته بعد به طور خودکار به حساب‌های مربوطه واریز می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران ،این پاداش براساس میانگین مبالغ عملکردی پذیرندگان دستگاه‌ها  در طول هفته محاسبه و پرداخت می‌گردد.

بنابراین گزارش  بکارگیری دستگاه‌های pos در فروشگاه‌های کشورمزایای پرشماری همچون سرعت‌دهی و اطمینان بخشی درانجام معاملات، صرفه‌جویی در هزینه‌های ملی بابت امحاء اسکناس‌های فرسوده، رونق تجارت الکترونیک، کمک به سلامت بهداشت افراد جامعه، افزایش ضریب امنیت و ایمنی و کاهش چشمگیر مراجعات مردم به بانکها را در پی دارد.

شایان ذکراست بانک صادرات ایران با نصب و ‌‌‌‌‌راه‌ اندازی بیش از 385 هزار دستگاه کارت‌خوان‌شعب وفروشگاهی دارای رتبه اول وگسترده‌ترین شبکه پایانه‌های فروشگاهی در سطح کشور می باشد.

یادآور می‌شود کلیه فروشگاه‌های معتبر در اقصی نقاط کشور که در زمینه‌های مختلف خدماتی، تولیدی و بازرگانی فعالیت می‌کنند طی هماهنگی‌ با اداره کل خدمات‌کارت بانک صادرات ایران، بدون هیچگونه محدودیتی‌می‌توانند نسبت به نصب و بهره‌برداری از دستگاه‌های pos این بانک اقدام نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

85  ⁄  17  =