تحقق اهداف پیش بینی شده بیمه های پاسارگاد و اتکایی ایرانیان

مجید قاسمی:

رییس هیات مدیره بیمه اتکایی ایرانیان در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه اتکایی ایرانیان با بیان این نکته که پورتفوی شرکت بیمه اتکایی ایرانیان در حال تغییر است گفت: مدیران شرکت با منطق خوب خود، پورتفوی سالمی را ساخته اند که آینده شرکت را بسیار امیدوارکننده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مجید قاسمی با تاکید بر این نکته که به آینده این شرکت بسیار امیدوار و خوشبین است، افزود: جای خالی چنین شرکتی در صنعت بیمه کشور بسیار خالی بود که خوشبختانه به همت بانک های پاسارگاد و سرمایه، این موجود اقتصادی شکل گرفت.

وی با اشاره به این نکته که بیمه اتکایی ایرانیان با سلامت و صلابت به پیش می رود، اظهار داشت: اگرچه به دلیل مسایل ناشی از تحریم، واگذاری های شرکت به خارج شروع نشد اما تمامی اهداف پیش بینی شده محقق شد.

مدیرعامل بانک پاسارگاد با بیان این نکته که بیمه پاسارگاد هم مثل بیمه اتکایی ایرانیان تمامی اهداف پیش بینی شده را محقق کرده است، گفت: این موفقیت ها ناشی از تخصص و تجربه مدیران این شرکت ها به عنوان سرمایه های بی بدیل اقتصادی و بیمه ای کشور است.

گفتنی است، بانک سرمایه، شرکت ارزش آفرینان پاسارگاد، شرکت سرمایه گذاری پارس حافظ، بیمه پاسارگاد، بانک پاسارگاد، بیمه البرز، صندوق ذخیره فرهنگیان، صندوق بازنشستگی و پس انداز کارکنان بانک ها، شرکت سرمایه گذاری سامان مجد، شرکت تامین آتیه سرمایه انسانی گروه مالی پاسارگاد، شرکت سام الکترونیک، سام گروه، شرکت بازرگانی همقدم، شرکت بیمه پارسیان، شرکت بیمه دانا و شرکت بیمه معلم، از سهامداران عمده شرکت بیمه اتکایی ایرانیان هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

82  +    =  86