اقتصادنوین بزرگترین مرکز آموزش بانک‌های خصوصی را راه‌اندازی کرد

مرکز آموزش جدید بانک اقتصادنوین به عنوان بزرگترین مرکز آموزش بانک‌های خصوصی کشور افتتاح شد.مرکز جدید آموزش این بانک وظیفه برنامه‌ریزی آموزشی، تولید محتوای آموزشی و تبدیل آن به آموزش الکترونیکی، مدیریت و اجرای آموزش در مواردی که نمی‌توان برون سپار کرد بانک را بر عهده خواهد داشت.

data-src=http://www.en-bank.com/images/B1/1521E76542433948E2A830.gifوی افزود: با راه‌اندازی مرکز جدید آموزش بانک اقتصادنوین بحث آموزش کارکنان بانک با کیفیت بیشتری استمرار خواهد یافت.
علیرضا لشگری‌پور مدیر آموزش و توسعه انسانی بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی گفت: مرکز آموزش جدید بانک اقتصادنوین به عنوان بزرگترین مرکز آموزش بانک‌های خصوصی در فضایی در حدود یک‌هزار و 500 متر مربع از امکانات مدرنی از جمله شبیه‌ ساز شعبه، لابراتوار رایانه، کتابخانه، اتاق فکر و … برخودار است.

وی همچنین با اشاره به اینکه توجه به ارتقای دانش کارکنان از دغدغه‌های بانک اقتصادنوین است، از اتمام دوره MBA 59 نفر از کارکنان این بانک خبر داد و گفت: دوره کارشناسی ارشد که با همکاری دانشگاه نیس فرانسه و مهر البرز برگزار شده بود در دی‌ماه امسال به پایان رسید دانش آموختگان برتر هر دوره معرفی و از سوی مدیرعامل این بانک مورد قدردانی قرار گرفتند.

براین اساس در دوره دانشگاه نیس فرانسه شیوا کاظمی حائز رتبه اول، حمید پارسازاده دوم و علیرضا سفیدپور سوم شدند. در دوره دانشگاه مهر البرز نیز و جواد نوری طلب و فاطمه فروزان مشترکاً حائز رتبه اول، حمید نقدی دوم و مهدی مرعشی سوم شدند.
در این مراسم همچنین از اعضای هیات علمی مرکز آموزش بانک اقتصادنوین شامل بیژن ضرابی، علی اکبر ریحانی، علیرضا صفری‌پور، امیر بهرامی‌نیا، علی اکبر کلهر و محمد کشته‌گر قدردانی شد.

مهندس امینی مدیرعامل شرکت خدمات پشتیبانی اقتصادنوین ضمن تشریح جزئیات تجهیز و راه‌اندازی مرکز آموزش جدید بانک اقتصادنوین گفت: این مرکز در کمتر از 35 روز به بهره‌برداری رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =