آغاز سیر صعودی قیمت جهانی طلا در بازارهای جهانی/فعلا هر انس در مرز ۱۷۸۷ دلار

اونس جهانی طلا با نزدیک شدن به زمان پرداخت بخش جدید وام از سوی بانک مرکزی اروپا با افزایش رو به رو شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از طلا به نقل از خبرگزاری رویترز، بهای اونس جهانی طلا در ماه فوریه با 2.6 درصد افزایش رو به رو شده است. این موضوع از زمانی با تقویت بیشتری رو به رو شده است که بانک مرکزی اروپا در اظهار نظری عنوان کرد که به دنبال تزریق نقدینگی به بازارهای اروپا است. پرداخت وام 500 میلیارد یورویی هم یکی دیگر از وعده هایی بوده است که بانک مرکزی اروپا بر روی آن مانور رسانه ای بسیاری داشته است.

بسیاری از دلالان و کارشناسان بر این عقیده می باشند که با تزریق این پول قدرت خرید سرمایه داران با افزایش رو به رو خواهد شد و در این شرایط پر ریسک بازارهای جهانی، طلا از سطح محبوبیت بالایی درمیان سرمایه داران برخوردار خواهد شد. بنابراین این احتمال وجود دارد که بهای اونس طلا با افزایش بیشتری رو به رو شود و به 1815 تا 1820 دلار در هر اونس برسد.

ونگ تا او کارشناس و تحلیل گر سایت رویترز با توجه به تحلیل های تکنیکال چنین عنوان کرده است که بهای اونس طلا در کوتاه مدت به 1797 دلار در هر اونس خواهد رسید.

لازم به ذکر است که بهای اونس طلا در تحویل فوری و با اعلام ساعت 3:15 دقیقه به وقت لندن با 0.1 درصد افزایش رو به رو شد و به 1786 دلار در هر اونس نیز رسید. طلا در بازارهای آمریکایی تغییر چندانی را به خود ندید و در همان بهای 1787 دلار در هر اونس به کار خود ادامه داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

73  +    =  81