افزایش ساعت کار بیمه پارسیان در روزهای پایانی سال

مدیر روابط عمومی بیمه پارسیان اعلام کرد که این شرکت در روزهای پایانی سال با افزایش ساعت کاری شعب خود امکانات لازم را جهت صدور هرچه سریع‌تر الحاقیه‌های مربوط به افزایش سقف تعهدات بیمه شخص ثالث فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  آرام رشیدی افزود: با توجه به اعلام قوه قضاییه و ابلاغ بیمه مرکزی به شرکت‌های بیمه مبنی بر افزایش نرخ دیه از ابتدای سال 91 به مبلغ 126 میلیون تومان وآغاز سفرهای نوروزی ضروری است بیمه گزاران برای افزایش سقف تعهدات جانی بیمه‌نامه‌ شخص ثالث اتومبیل خود به واحدهای صدور بیمه پارسیان مراجعه کنند.

 به گفته وی، تمامی واحدهای صدور جهت صدور الحاقی یا مازاد ثالث تا سقف تعهدات مصوب در روزهای پنجشنبه، شنبه و یکشنبه آخر سال تا ساعت 18 و روز جمعه و دوشنبه آخر سال تا ساعت 14 بعدازظهر آماده خدمت رسانی به مشتریان خواهند بود.

 رشیدی افزود: شرکت بیمه پارسیان بر اساس قانون، تا سقف تعهدات بیمه نامه متعهد پرداخت خسارت است و از ابتدای سال 91 در مورد بیمه‌نامه‌هایی که سقف تعهدات آنها پایین‌تر از نرخ‌های اعلام شده باشد در صورت بروز حادثه و خسارت بیش از میزان تعهدات بیمه نامه، مسوولیتی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته و با اعلام خبر افزایش نرخ دیه، این شرکت با ارسال پیامک به مشتریان، آنها را به سرعت از این امر آگاه کرد و کارشناسان مرکز تماس بیمه پارسیان در روزهای گذشته ضمن اطلاع رسانی به موقع، بالغ بر دوهزار  تماس مشتریان را که اغلب سوالاتی درخصوص چگونگی افزایش سقف تعهدات بیمه نامه را مطرح می‌کردند پاسخ دادند. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  +    =  17