مستخدمین حسینی از موسسه اعتباری توسعه می رود

حیدر مستخدمین حسینی مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه پس از گذشت سه سال این بنگاه اقتصادی را ترک می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اخبار بانک، یک منبع موثق با اعلام این خبرکه نامبرده در جمع مدیران این موسسه به این موضوع اشاره کرده است اظهارداشت: مستخدمین حسینی یکی از دلایل ترک موسسه را تحت فشار قرار گرفتن از سوی نهادهای ناظر وعدم همکاری بانک مرکزی در اعطای مجوز پس از گذشت 16 سال ذکر کرده است.

وی گفت: اینکه مستخدمین حسینی موسسه اعتباری توسعه را از یک بنگاه اقتصادی زیان ده و ورشکسته نجات داده است، بر همگان پوشیده نیست، پس چرا قصد ترک این موسسه را دارد افزود: نامبرده که سابقا" سمت هایی چون معاونت حقوقی و امور مجلس بانک مرکزی ایران ورئیس هیئت مدیره سازمان بورس اوراق بهادار را عهده دار بوده چگونه می شود که نامش از لیست مدیران دارای تاییدیه صلاحیت بانک مرکزی حذف می شود؟

به گفته وی، مستخدمین حسینی از سوی هیات داوران همایش سراسری نوآوری و عدالت اقتصادی به عنوان یکی از مدیران برگزیده در حوزه نوآوری در ایران انتخاب شده است حالا باید سکانداری این موسسه را به خاطر اینکه نمی خواهد قانون شکنی کند و زیر بار بی عدالتی قد خم کند آنرا ترک کند که این موضوع در دولت عدالت محور جای بسیار تعمق دارد. دولتی که باید حامی مدیران عدالت محور خود باشد.

این منبع موثق خاطر نشان کرد: نهاد ناظر ریاست جمهوری در حوزه اقتصاد باید نگاهی به پرونده این موسسه و مکاتبات آن با بانک مرکزی بیاندازد تا موضوع برای همگان روشن شود.

گفتنی است موسسه اعتباری توسعه در سه سال گذشته یکی از موسسات ورشکسته و داری فساد اقتصادی بسیاری بود که فقط 10 شعبه داشت که پس از آمدن مستخدمین حسینی تعداد شعب این موسسه به 50 شعبه سودآور افزایش یافت تا جایی که امروزه بدون بدهی پیشتاز بانکداری مدرن است.

مستخدمین حسینی که همزمان با ریاست هیات مدیره بورس و سخنگوی بورس در سمت معاونت پارلمانی وزارت امور اقتصادی و دارایی فعالیت داشت،نقش مهمی را در تدوین، تصویب و به اجراء در آمدن قانون جدید بازار سرمایه ایفاء کرد و تهیه اساسنامه،چارت سازمانی و اساسنامه شرکتهای بورسی آخرین اقدامات وی در راستای استقرار نظام جدید بازار سرمایه به شمار می‌رود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1