انتقال وجه و پرداخت اقساط بدون اتصال به اینترنت

نسخه جدید نرم افزاری همراه بانک سفیر بانک توسعه صادرات ایران برای استفاده از خدمات بانکی از طریق تلفن همراه منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دارندگان انواع حساب ها در بانک توسعه صادرات می توانند  با دانلود این نرم افزار و اجراکردن آن در تلفن همراه خود از خدمات انتقال وجه، پرداخت اقساط و پرداخت قبض بدون اتصال به اینترنت استفاده کنند. است واین قابلیت بر روی این سرویس وجود دارد تا در صورت مفقود شدن کارت بانک، نسبت به مسدود کردن آن بتوان اقدام کرد.

بر اساس گزارش، اداره پشتیبانی سیستم ها و تجهیزات مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک، مشتریان با استفاده از رمز حساب سیستم تلفنبانک خود می‌توانند از سرویس‌های عادی این سیستم استفاده کنند ولی برای فعال سازی سرویس های مالی مانند انتقال وجه و پرداخت قبض با حساب، جهت فعال‌سازی و احراز هویت فقط یک‌ بار به شعبه بانک توسعه صادرات مراجعه کنند.

بر این اساس، برخی از خدماتی که  روی این نرم افزار ارایه شده شامل انتقال وجه بین بانکی (پایا) ، انتقال به حساب دیگران، پرداخت اقساط تسهیلات، استعلام چک و پرداخت قبض است.

بر این اساس،اداره پشتیبانی سیستم‌ها و تجهیزات شماره تماس های   9 و 88707858  و 88554823  و 09122145164 را برای پشتیبانی و پاسخ گویی به سوالات مشتریان اعلام کرده است.

در عین حال همراه این نسخه نرم افزاری، فایل دفترچه کامل راهنمای استفاده از این سیستم در سایت بانک توسعه صادرات منتشر شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1