اشاعه فرهنگ بانکداری الکترونیک در روستاها باید به صورت جدی پیگیری شود

قائم مقام پست بانک :

توسعه و افزایش دفاتر خدمات رسان، دسترسی آسان به سامانه پست بانک و اشاعه فرهنگ بانکداری الکترونیک باید به صورت جدی از سوی مسوولان پیگیری شود و نقش پست بانک به عنوان یکی از دستگاه های پولی، مالی و اقتصادی کشور در تحقق شعار؛تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بسیار مهم و حساس است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک عضو هیات مدیره پست بانک گفت:هدایت سرمایه های داخلی و ترغیب سرمایه گذاران و تولید کنندگان به کارهای اقتصادی و تولیدی با وضع قوانین و ایجاد شرایط مطلوب از وظایف مهم پست بانک در سال جاری است.

فراهانی افزود:هم اکنون بیش از 16 هزار دفترخدمات بانکی شهری و روستایی و 400 شعبه پست بانک در کشور به صورت لحظه ای (Online) خدمات متنوع و نوین بانکی را به هموطنان ارایه می کنند که با حمایت دولت برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان برنامه پنجم توسعه کشور تعداد دفاتر خدمات بانکی به 20 هزار دفتر افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: گرایش به آبادانی روستاها، توسعه و افزایش دفاتر خدمات رسان، دسترسی آسان به سامانه پست بانک و اشاعه فرهنگ بانکداری الکترونیک باید به صورت جدی از سوی مسوولان پیگیری شود و نقش پست بانک به عنوان یکی از دستگاه های پولی، مالی و اقتصادی کشور در تحقق شعار؛تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بسیار مهم و حساس است.

وی تصریح کرد: توسعه خدمات آسان و ارزان و نهادینه سازی فرهنگ بانکداری الکترونیک از اقدامات مهم پست بانک ایران است و این بانک به عنوان پرچمدار بانکداری اسلامی در سطوح بین المللی، بستر دولت الکترونیک و توسعه فناوری اطلاعات را در کشور ایجاد می کند.

قائم مقام پست بانک ایران اظهار داشت: استفاده بهینه از منابع خرد و ایجاد خرده بانکداری و نگاه دقیق و عمیق تر به روستاها و مناطق محروم از اولویت های سال جاری پست بانک است و هموطنان باید از مزایا و خدمات بانکی ارزان قیمت و سهل الوصول در همه شهرستان ها، شهرها و روستاهای کشور به صورت عادلانه بهره مند شوند و بتوانند به بهترین نحو از این خدمات استفاده کنند.

عضو هیات مدیره پست بانک ایران تاکید کرد: اولین شعبه پست بانک در سال جاری در شهر فرمهین استان مرکزی با 17 دفتر خدمات بانکی روستایی راه اندازی شده که این مهم نویدبخش آینده ای روشن برای این استان است و احداث و راه اندازی بیش از 30 دفتر خدمات بانکی در استان مرکزی از برنامه های مهم پست بانک ایران در سال جاری است که با همت مسوولان و مردم محقق خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  ⁄    =  4