استفاده پست بانک از ظرفیت دفاترخدمات بانکی

-مهمترین هدف پست بانک ارائه مناسب ترین خدمات در کنار برخورد مناسب با مشتریان و استفاده هرچه بهتر از ظرفیت های دفاترخدمات بانکی شهری و روستایی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بنابر اعلام مدیریت شعب استان همدان؛ عادل قبادی زاده عضو هیات مدیره این بانک در مراسم تودیع و معارفه مدیر پیشین و جدید استان همدان ضمن بیان این مطلب به تشریح اهداف پست بانک در سال 91 پرداخت و اظهار امیدواری نمود که این بانک بتواند با ارائه خدمات مناسب از پتانسیل و توانمندی دفاترخدمات بانکی شهری و روستایی استفاده لازم را داشته باشد.

بنابر این گزارش: در ابتدای این مراسم قاسم تاجوک مدیر پیشین شعب پست بانک استان همدان با ارائه گزارش عملکرد به تشریح وضعیت کلی پست بانک استان و خدمات ارائه شده پرداخت.

همچنین: در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات قاسم تاجوک و ابلاغ حکم انتصاب تولائی مقدم به عنوان مدیر جدید پست بانک استان همدان، رؤسای شعب به بیان دیدگاه ها و مسایل و مشکلات پرداختند و در ادامه نیز مسئولان ارشد بانک از واحدهای ستادی و شعبه مرکزی پست بانک همدان بازدید کردند.

گفتنی است: در این مراسم اسماعیل عسگری مدیر امور فناوری اطلاعات و محمد رضا ساجدی پور معاون دفتر مرکزی حراست به همراه رؤسای شعب و دوایر ستادی پست بانک استان همدان حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  66  =  70