افزایش ۲۵ درصدی تعرفه‌های درمانی به زیان بیمه شدگان

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ با اشاره به اینکه تشکیل بیمه سلامت ضرروی است گفت :افزایش 25 درصدی تعرفه‌های درمانی به ضرر بیمه شدگان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  افشین مقصودی با اشاره به اینکه مهلت تمدید بیمه‌های تکمیلی برای سازمانها و دستگاه‌های مختلف متفاوت است، به فارس اظهار داشت: برخی از قراردادها در 6  ماهه اول و برخی در 6  ماهه دوم به اتمام می‌رسد.

وی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر چه تعداد از بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ استفاده می‌کنند تاکید کرد: بیش از 3 میلیون و 100 هزار نفر از خدمات متفاوت بیمه تکمیلی بهره‌مند هستند.

مقصودی در پاسخ به این پرسش که آیا شما با افزایش 25 درصدی تعرفه‌های درمانی در سال جاری موافق هستید افزود: افزایش این تعرفه به مردم فشار می‌آورد و امیدواریم افزایش تعرفه‌ها خیلی کمتر از این رقم باشد.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ تصریح کرد: در سال گذشته نیز وزارت بهداشت افزایش حدود 23 درصدی تعرفه‌ها را در نظر داشت که در نهایت دولت حدود 8 الی 9 درصد تعرفه‌ها را افزایش داد.

وی تشکیل و راه‌اندازی سریع سازمان بیمه سلامت را مهم دانست و گفت: در این بخش باید سازمانهای بیمه‌گر به سرعت ادغام و در نهایت سازمان بیمه سلامت تشکیل شود.

مقصودی افزود: هر چقدر این سازمان دیرتر تشکیل شود مشکلات حوزه سلامت نیز افزایش خواهد یافت ضمن اینکه با تشکیل سازمان بیمه سلامت تعرفه‌های مازاد نیز حذف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه‌سازان تشکیل سازمان بیمه سلامت را برای  آحاد مردم و بخصوص برای شرکتهای بیمه‌ای مهم دانست و تاکید کرد: ‌راه‌اندازی این سازمان به نفع شرکتهای بیمه‌های تکمیلی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  −    =  66