امضای دیجیتال به زبـان ساده

رئیس جمهور گفت: بازی ارز و سکه یک برنامه طراحی شده میان خارجی ها و داخلی ها بود و متأسفانه غفلت برخی از مسؤولان در نظارت موجب افزایش ناآرامی در بازار سکه و ارز شد.

به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد پیش از ظهر سه شنبه در دیدار عمومی با مردم شهرستان بندرعباس که در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار شد، با اشاره به تاریخ کهن استان هرمزگان و دلاورمردیهای مردمان خونگرم جنوب، بیان داشت: استان هرمزگان مردمی پرتلاش با اراده های پولادینی دارد که قرنها در این خطه از میهن اسلامی عزتمندانه و پرافتخار ایستاده اند. از موجودیت، فرهنگ، استقلال ایران اسلامی در مقابل استکبار و غارتگران دفاع کرده است.

وی افزود: پیامبران و فرستادگان الهی مهمترین ماموریتشان دعوت مردم به عدالت بود. زیرا که عدالت خمیرمایه عالم است و خداوند عالم وجود انسان و هستی را بر اساس عدالت آفریده است.

احمدی نژاد افزود: اگر تمامی امکانات عالم در اختیار و در دسترس یک ملت باشد اما روابط آن ملت بر اساس عدالت تنظیم نشود فرصت شکوفایی در اختیار آن ملت قرار نمی گیرد.

رئیس جمهوراسلامی ایران تاکید کرد: لازمه سعادت، کمال، آرامش و برقراری عزت بین انسانها استقرار عدالت است به همین دلیل است که همه پیامبران الهی پس از دعوت به توحید، تلاش کرده اند مردم را به عدالت دعوت کنند.

وی افزود: اگر ما به نقطه ای برسیم که آحاد مردم پایبند و مدافع عدالت و ایستاده در مقابل ناعدالتی باشند دیگر شاهد فقر، تبعیض، کینه، دروغ، جنگ، اشغال و تجاوز نخواهیم بود.

احمدی نژاد با بیان اینکه مدیران و حاکمان موظف هستند عدالت را در رفتار و کارهای خود رعایت کنند، تصریح کرد: مسئولیت حاکمان دولتی، مجلس و قوه قضائیه اجرای عدالت و تقسیم صحیح منابع در بین تمامی اقشار جامعه است.

وی افزود: دولت دهم تصمیم گرفته است که کارگران قراردادی شرکتی فعال در ادارات را وابسته به ادارات و تبدیل وضعیت کند و هر روزی که در اجرای این طرح تعللی صورت گیرد بی عدالتی در حق کارگران است.

رئیس قوه مجریه مهمترین ماموریت دولتهای نهم و دهم را اجرای عدالت در داخل کشور و صحنه های بین المللی عنوان کرد و افزود: سرمایه گذاری های صنعتی، کشاورزی، توزیع بودجه ها و منابع، توزیع سهام عدالت، هدفمندی یارانه ها، توزیع منابع و تسهیلات در میان اقشار جامعه همگی از کارهای مهم دولت در راستای اجرای صحیح عدالت است که متاسفانه برخی از افراد چه در داخل و چه خارج از کشور نسبت به اجرای عدالت ناراحت و سعی در سنگ اندازی در مقابل کارهای دولت دارند.

احمدی نژاد افزود: عدالت برای اقلیتهای پرخور و زیاده خواه سخت است. همانگونه که می بینید مشکلات عرصه جهانی متاثر از تک رویها و زیاده خواهی های برخی افراد و دولتهای مستکبر است.

وی ادامه داد: برخی از کشورهای مستبد و استکباری حق بیشتری را برای خود قائل هستند و سعی کرده اند در تمامی کارهای دول ها دخالت و شخصیت و فرهنگ دولتها را به غارت ببرند.

رئیس جمهور با اشاره به توطئه های دشمنان برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی و خلاف واقع نشان دادن فعالیتهای حاکمان جمهوری اسلامی ایران در دنیا افزود: کشورهای استکباری سعی کرده اند با ایجاد اختلاف و جنگ در دنیا به خصوص علیه کشورهای ضعیف با فروش اسلحه و ایجاد پایگاه های نظامی در برخی از کشورها سلطه خود را ادامه داده و از این راه به منابع بیشتری دست پیدا کنند.

احمدی نژاد تصریح کرد: این عده قلیل سعی دارند با طراحی جنگها و تجاوز به استقلال، منابع و حیثیت ملتها هزینه های خود را از این راه تامین کنند.

وی با اشاره به جنگ عراق و حضور آمریکا در کشورهای همسایه ای مانند افغانستان، عراق و کشورهای حاشیه خلیج فارس اضافه کرد: آمریکا مدعی شده که در جنگ عراق 180 میلیارد دلار برای نابودی صدام هزینه کرده و از این طریق این مبالغ را به حساب کشورهای حاشیه خلیج فارس زده و با استفاده از منابع از سرزمین آنها این هزینه ها را دوباره به دست بیاورد در حالیکه اگر بررسی کنیم شاید 10 میلیارد دلار هم در این جنگ هزینه نشده است.

رئیس جمهوراسلامی ایران بیان داشت: همه دعواهای استکبار با ایران این است که ملت ایران معادلات ظالمانه و متجاوزانه آنها را قبول نکرده و نمی خواهند ایران به پیشرفت و آبادانی برسند زیرا می دانند که رسیدن ایران به پیشرفت و آبادانی همانا، ایستادگی بیشتر در مقابل بی عدالتی ها و ستمکاری های آنها خواهد بود.

احمدی نژاد خطاب به مستکبران افزود: اینجا بندرعباس است، همین مردم روزی در همین آبها درس فراموش نشدنی به پرتغالی ها و انگلیسیها داده اند و مطمئنا باز هم در مقابل زورگویی ها و تجاوزها خواهند ایستاد.

وی در ادامه اضافه کرد: اجرای عدالت در داخل کشور مخالفانی دارد. این اقلیت با رفاه، توزیع عادلانه و آسایش مردم مشکل دارند و بارها نارضایتی خود را با سنگ اندازی و گفته های خود آشکارا نشان داده اند. این افراد با بهانه تراشی و ایجاد اختلاف و فتنه سعی در کمرنگ کردن فعالیت های دولت دارند. بازی ارز و سکه یک برنامه طراحی شده میان خارجی ها و داخلی ها بود و متاسفانه غفلت برخی از مسئولان در نظارت موجب افزایش ناآرامی در بازار سکه و ارز شد. در حالیکه منابع ارزی ما آنقدر زیاد است که حتی اگر دو سال نفت هم نفروشیم باز مشکل ارزی در کشور نخواهیم داشت.

رئیس قوه مجریه اظهار داشت: برخی از این افراد حتی در نوروز نسبت به سفرهای ملت ایران ناراحت بودند و زمانی که آمارهای مسافرت ها اعلام می شد به شدت از رفاه و آسایشی که مردم به دست آورده و از آن لذت می برند ابراز نگرانی کرده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  3  =