بازداشت اعضای یک شبکه تروریستی رژیم صهیونیستی

از بازداشت شدگان، مقادیر قابل توجهی بمب های سنگین آماده انفجار، انواع مسلسل و سلاح های کمری و صدا خفه کن، تجهیزات نظامی، مخابراتی و دیگر ابزارآلات تروریستی کشف و ضبط گردیده است.

وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که اعضای یکی از شبکه‌های بزرگ ترور و خرابکاری رژیم صهیونیستی و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملیاتی آنها در کشور شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات ، با انجام سلسله عملیاتی در چند استان مرزی و مرکزی کشور ضمن بازداشت این شبکه تروریستی همچنین گروهی از تروریست‌ها و مزدوران همکاری‌کننده با آنها نیز بازداشت شدند.

متن اطلاعیه وزارت اطلاعات به شرح زیر است:

به استحضار ملت شریف ایران می رساند، با الطاف الهی و توجیهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و با جانفشانی و پیگیری‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج)، یکی از شبکه‌های بزرگ ترور و خرابکاری رژیم صهیونیستی و تعدادی از هسته‌های حفاظت شده عملیاتی آنها در کشور شناسایی شده و گروهی از تروریست‌های جنایت‌پیشه و مزدوران همکاری کننده با آنها بازداشت شدند.

سلسله عملیاتی که در چند استان مرزی و مرکزی کشور انجام شده و به بازداشت تروریست‌ های وابسته به رژیم صهونیستی منتهی شد، به دنبال ماهها اقدامات اطلاعاتی – عملیاتی پیچیده و متهورانه صورت گرفت که خون پاک 'مصطفای ملت ایران' (شهید مصطفی احمدی روشن) انگیزه‌ای دوچندان به مجاهدان خاموش و برکتی مضاعف به اقدامات و پیگیری‌های آنها در مسیر شناسایی شیاطین و حتی کشف ستاد منطقه‌ای صهیونیستها در یکی از کشورهای منطقه و عوامل فعال در آن ستاد انجامید.

تعدادی از هسته‌های عملیاتی بازداشت شده در حالی که آماده انجام عملیات تروریستی بودند، مورد ضربه رعد آسای سربازان بی نام و نشان ایران و اسلام قرار گرفته و از ماموریت‌های تروریستی آنها پیشگیری به عمل آمد.

از بازداشت شدگان، مقادیر قابل توجهی بمب های سنگین آماده انفجار، انواع مسلسل و سلاح های کمری و صدا خفه کن، تجهیزات نظامی، مخابراتی و دیگر ابزارآلات تروریستی کشف و ضبط گردیده است.

ضرورت رعایت ملاحظات امنیتی و محدودسازی امکان عملیات ایذایی احتمالی از جانب دشمن صهیونیستی ایجاب می کند که اطلاعات بیشتر پیرامون تعداد تروریست های دستگیر شده، ماموریت های آنها، وسایل و ابزار مکشوفه، پایگاه منطقه ای شناسایی شده و حامیان رژیم صهیونیستی در انجام اقدامات جنایتکارانه و رذیلانه تروریستی را به زمان مناسبی در آینده موکول شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

79  −  70  =