شرکت‌های وابسته به بانک اقتصاد نوین اصلاح ساختار شدند

در راستای اجرای نقشه راه بانک؛

مدیر امور مشارکت‌های این بانک گفت: شرکت‌های وابسته بانک در استراتژی کسب عنوان بانک پیشرو از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. در همین راستا ساختار شرکت‌های وابسته بانک با اعمال تغییراتی اصلاح شده، تغییراتی که سرعت رسیدن به اهداف را افزایش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی بانک اقتصادنوین،مجتبی شیروانی مدیر امور مشارکت‌های این بانک در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین گفت: با توجه به پیاده‌سازی نقشه راه بانک اقتصادنوین در سال 1391، نقش شرکت‌های وابسته بانک در دستیابی به اهداف بسیار تعیین‌کننده است.

وی گفت: شرکت‌های وابسته بانک در استراتژی کسب عنوان بانک پیشرو از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.
شیروانی اظهار داشت: در همین راستا ساختار شرکت‌های وابسته بانک با اعمال تغییراتی اصلاح شده، تغییراتی که سرعت رسیدن به اهداف را افزایش خواهد داد.

شیروانی در ادامه با اشاره به اینکه در سال 1391 در بین شرکت‌های وابسته به بانک اقتصادنوین شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین موفق شد نخستین مجمع را برگزار کند، افزود: این مهم محقق نمی‌شد مگر با تلاش مضاعف هیات مدیره، مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت، که لازم است از زحمات تک تک این عزیزان قدردانی کنم.

در ادامه این مراسم مهندس ابراهیم جلیلیان مدیرعامل شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین در گزارشی ضمن تشریح آخرین وضعیت این شرکت به سهامداران، گفت: کسب عنوان بانک "پیشرو" یکی از اهداف تعیین شده در نقشه راه بانک اقتصادنوین است، شرکت راه اقتصادنوین به نوبه خود و به عنوان یکی از شرکت‌های وابسته بانک می‌کوشد با ایجاد تمایز و توسعه فعالیت‌ها، خدمات مورد نیاز بانک اقتصادنوین، سایر شرکت‌های وابسته و دیگر موسسات اعتباری، اقتصادی، تجاری و مشتریان حقیقی و حقوقی زمینه را برای دستیابی به عنوان فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه شش سال از آغاز فعالیت شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین می‌گذرد، گفت: در طی این مدت شرکت تلاش کرده خدمات مورد نیاز بانک را در حوزه‌های اعتبار سنجی اشخاص حقیقی و حقوقی، ارزیابی املاک، برآورد اعتبار ضامن، تهیه طرح توجیهی سرمایه‌گذاری، تهیه طرح تولیدی و نظارت بر طرح‌ها را تامین کند.

مهندس جلیلیان در ادامه به رشد خدمات ارایه شده به بانک از سوی شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین خبر داد و گفت: شرکت در سال 1389 حدود 10 هزار و 500 خدمت مستقل به بانک ارایه کرده بود که این عدد در سال گذشته از مرز 14 هزار خدمت گذشت که 25 درصد رشد نشان می‌دهد.
مهندس جلیلیان همچنین به ارایه خدمت زیر کلید گرفتن کالا توسط این شرکت اشاره کرد و افزود: این خدمت خاص که توسط شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین ارایه می‌شود، فرصت اعتباری مناسبی برای مشتریان فراهم می‌کند.

مجمع عمومی عادی سالیانه، صورت‌های مالی شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین برای دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1390 به تصویب رسید.

لازم به ذکر است شرکت خدمات مالی و اعتباری راه اقتصادنوین از جمله شرکت‌های وابسته به بانک اقتصادنوین است که خدمات متنوعی ارایه می‌کند که ارایه مشاوره مورد نیاز به متقاضیان اخذ تسهیلات از بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور، جمع‌آوری اطلاعات مشتریان، اعتبارسنجی و برآورد اعتبار مورد نیاز مشتریان، برآورد هزینه اجرای پروژه‌های مختلف، ارزیابی انواع وثیقه، تهیه طرح‌های توجیهی برای سرمایه‌گذاری (فنی، مالی، اقتصادی و حقوقی)، نظارت بر مصرف تسهیلات مصوب بانکی برای اجرای پروژه‌های مختلف، زیر کلید گرفتن کالاهای مورد وثیقه بانک‌ها اعم از کالای وارداتی ناشی از گشایش اعتبار اسنادی یا کالاهای موجود در کشور از آن جمله است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  1