گشایش هفتادمین شعبه بانک مسکن در خوزستان

هفتادمین شعبه بانک مسکن در استان خوزستان با نام شهید فواد وهابی با حضور خانواده شهید وهابی، جمعی از اهالی و کسبه محل و مسوولان بانک مسکن آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در  مراسم،مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان تصریح کرد: ظرفیت و پتانسیل شهرستان اهواز به گونه ای است که بانک مسکن امکان توسعه و افزایش شعب خود را دارد زیرا این شهر هم اکنون در مرحله عمران شهری قرار گرفته و بانک مسکن می تواند در این راه به مسوولان و مردم کمک کند.

فرید جلالی عزیز پور افزود: با توجه به آغاز طرح هایی نظیر نوسازی بافت فرسوده و منازل روستایی در شهرستان اهواز و سایر شهرهای استان، بانک مسکن تاکنون به خوبی در این طرح مشارکت داشته است.

وی عنوان کرد: شعبه شهید وهابی به عنوان هفتادمین شعبه بانک مسکن در استان خوزستان و سی و سومین شعبه در اهواز کار خود را آغاز خواهد کرد و با توجه به مکان یابی خوبی که صورت گرفته می تواند خدمات مناسبی از این بخش از شهرستان اهواز ارایه کند.

عزیز پور خبر داد: در سال آینده نیز افتتاح چند شعبه در اهواز و سایر شهرستان های استان خوزستان به منظور استفاده مردم از خدمات مناسب این بانک برای خانه دار شدن و نوسازی خانه های خود ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1